عصر بازار

"مجموعه های گرانقیمت لباس" بیمه می شوند

عصر اعتبار: گروه بیمه "امریکن اینترنشنال" (AIG) محصول جدیدی را به بازار ارائه کرده است که طبق آن مجموعه طرح های طراحان معروف جهان تحت پوشش قرار می گیرد.

"مجموعه های گرانقیمت لباس" بیمه می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از لایو اینشورنس،، امریکن اینترنشنال که چند سال پیش به دلیل کاهش شدید سهامش در بازار بورس نیویورک تا معرض ورشکستگی و انحلال رفته بود، با رونمایی از محصول جدید خود دوباره به صدر اخبار برگشت.

    این شرکت آمریکایی که به دنبال افزایش مشتریانش در خطوط تجاری است، اعلام کرد که قصد دارد محصول جدید فردی را به بازار معرفی کند که طبق آن طراحان لباس و افراد شخصی میتوانند مجموعه خود را بیمه کنند. این محصول جدید پوشش اضافه ای و کامل تری را در اختیار این مجموعه داران قرار می دهد.

    در این خبر آمده است، حتی افرادی که مجموعه های پوشیدنی در خانه خود نگهداری می کنند، می توانند از این بیمه نامه جدید استفاده کنند چرا که بیمه "منازل مسکونی" این مجموعه های ارزشمند را به طور معمول تحت پوشش قرار نمی دهد.

    این شرکت آمریکایی بر این باور است که اگر لازم است برای جواهرات در منازل بیمه نامه جدیدی خریداری شود، مجموعه های پوشیدنی گرانقیمت نیز به پوشش های بیمه ای بیشتری نیازمند هستند. این مجموعه ها در این بیمه نامه در برابر حوادث متعددی مانند انفجار، سیل و کپک زدن تحت پوشش قرار می گیرند.

    "امریکن اینترنشنال" شرکت خدمات مالی آمریکایی است که در زمینه ارائه خدمات بیمه، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت دارایی، مدیریت صندوق‌های سرمایه‌ گذاری مشترک، ارائه کلیه مزایای بازنشستگی و نیز سرمایه‌ گذاری در حوزه املاک و مستغلات تجاری و مسکونی فعالیت می کند.

    این شرکت توسط "کورنلیوس وندر استار" در شهر شانگهای، چین تاسیس شد و هم ‌اکنون بزرگترین شرکت بیمه آمریکاست و پس از شرکت آلمانی "آلیانز"، دومین ارائه‌ کننده خدمات بیمه در جهان به شمار می ‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌ شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو