عصر بازار

"گوگل" صنعت بیمه درمان را هم دگرگون می کند

عصر اعتبار: شرکت بزرگ نرم افزاری "گوگل" پس از ورود به بازار بیمه "وسایل نقلیه" و "منازل مسکونی"، قصد دارد تا بازار بیمه درمان را نیز متحول کند.

"گوگل" صنعت بیمه درمان را هم دگرگون می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از لایو اینشورنس، غول نرم افزاری جهان اعلام کرد که سرمایه گذاری وسیعی برای ورود به بازار بیمه درمان انجام داده است. هفته گذشته، گوگل اعلام کرد که در شرکت بیمه درمان "اسکار هلتز" سرمایه گذاری به مبلغ 32.5 میلیون دلار انجام داده است.

    با این سرمایه گذاری، گوگل برنامه جدیدی را معرفی می کند که روش های سنتی بیمه درمان را دگرگون و بازار بیمه درمان به رهبری ایالات متحده آمریکا را متحول می کند. با همکاری گوگل با شرکت اسکار، شرکت های مانند "آنتم" و گروه "یونایتد هلتز" با چالش بزرگی رو به رو می شوند.

    با این قرارداد که در دو سال گذشته روند تکمیلی خود را طی کرده است، میزان سرمایه گذاری در این بخش توسط گوگل به 350 میلیون دلار می رسد. شرکت اسکار نیز اکنون امیدوار است که با معرفی تکنولوژی جدید بتواند هم مشتریان جدید و هم مشتریان کنونی خود را با ارائه خدمات بیشتر اینترنتی راضی نگه دارد.

    این شرکت در نظر دارد تا از طریق برنامه بیمه درمان مقرون به صرفه دولت کنونی آمریکا با دیگر شرکت های بیمه در این کشور رقابت کند.

    گوگل پیش از این اعلام کرده بود که در تلاش است تا با استفاده از دستگاه های جدید هوشمند «نست»، در بخش بیمه منازل مسکونی نیز ایفاگر نقش مهمی باشد. طبق این گزارش، بیمه گذاران با استفاده از سخت افزارهای جدید نست می توانند در میزان حق بیمه خود صرفه جویی کنند و از بیمه گران تخفیف بگیرند. ترموستات های نست اجازه می ‌دهد از طریق موبایل یا تبلت دمای خانه را تنظیم کنید.

    گوگل پیش از این مجوز فروش بیمه در بیش از ?? ایالات آمریکا را دریافت کرده است و با بیمه گذاران مختلفی از جمله "دیری لند" "مت لایف" و "مرکوری" در این زمینه همکاری دارد. همچنین براساس نظرسنجی ها، 67 درصد از آمریکایی ها اعلام کردند تمایل به دریافت خدمات از سازمانی جدای از بیمه گذار دارند و ?? درصد از آنها دریافت خدمات از مراکز آنلاین گوگل و "آمازون" را ترجیح دادند.

    شرکت گوگل از دو سال پیش به این سو در حال ارائه خدمات بیمه خودرو در انگلیس بوده است و به کاربران خود این امکان را داده است تا بین بیش از 125 آپشن‌ مختلف بیمه خودرو را مقایسه و انتخاب کنند. این شرکت همچنین از دو سال گذشته به این سو در حال مذاکره با شرکت‌های بیمه‌گذار خودرو در سراسر جهان بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو