عصر بازار

پیام تبریک مدیرعامل بانک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

عصر اعتبار: مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرارسیدن عید قربان و در آستانه عید سعید غدیر خم ، پیام تبریکی را صادر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل بانک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن کامل پیام به شرح زیر است:
    " لبیک اللهم لبیک، لبیک لاشریک لک لبیک، ان الحمد و النعمه لک و الملک، لاشریک لک لبیک."
    "عید قربان" پاک ترین عیدهاست، عیر سپردگی و بندگیست.عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش و عید نزدیک شدن دل‌هایی است که به قرب الهی رسیده‌اند.
    و چه زیبا خداوند، حکمت خلقت انسان و آفرینش این جهان هستی را در عید قربان و راه کمال و سعادت را در سایه سار عشق به ولایت قرار داد و چه زیباتر، "غدیر" را عصاره خلقت و چکیده تمام ادیان الهی، طنین خوش‌ آهنگ ادامه راه انبیاء و ثمره نبوت و رسالت قرار داده است.
    عید غدیر، عید کمال دین، تجلی ولایت، رکن حیات معنوی انسان و خط مشی برای مسلمانان تا آخرین روز دنیاست که عصاره آن در جمله « مَنْ کُنْتُ مَوْلاه فهذا عَلیٌ مَوْلاه» تجلی می‌یابد.
    خدا را شاکریم در سالی که بنا به فرموده مقام عظمی ولایت به نام سال "دولت و ملت،همدلی و همزبانی" مزین شده است،در بانک شهر،عاشقانه و خالصانه عطش عشق به معبود و لبیک ولایتمداری با هدف والای خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی پیوند زده است.
    اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک ولایت و امامت را تبریک و تهنیت گفته و توفیقات روزافزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منـّان مسألت دارم.
    حسین محمد پورزرندی

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی