عصر بازار

حضور فعال پست بانک ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام

عصر اعتبار- پست بانک ایران همگام با سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر فعالان حوزه‌های صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی در نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۲۰۱۵ حضوری فعال دارد.

حضور فعال پست بانک ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پست بانک ایران با ایجاد غرفه مستقل در فضای بیش از 100 مترمربع در کنار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه‌های وابسته در سالن 8 و9 ، آخرین دستاوردها و خدمات خود را معرفی می‌کند.
    بنابراین گزارش: علاوه بر آن، تمامی تجهیزات بانکداری الکترونیک این بانک اعم از دستگاه‌های خودپرداز(ATM)، کارتخوان(POS)، پایانه‌شعب (PinPad) و کش‌لس(Cash Less) در این غرفه به نمایش گذاشته شده و همچنین درکنار آن مجموعه‌های وابسته ازجمله صندوق قرض‌الحسنه و صرافی فراز اعتماد پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.
    این گزارش می افزاید: مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف پست بانک ‌ایران درحین برگزاری نمایشگاه در این غرفه حضور یافته و ضمن پاسخگوئی به بازدیدکنندگان، نشست‌های صمیمی نیز با آنان برگزار می‌کنند.
    گفتنی است: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام با هدف فراهم‌آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوری‌های روز به داخل کشور، ایجاد فرصت جهت ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالاها و خدمات و تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تأمین نیازمندی‌های صنعت ICT در کشور طی روزهای چهارم لغایت هفتم مهرماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.
    شایان ذکر است: علاوه بر پست بانک ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت پست، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی،‌ پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان فضائی، پژوهشکده فضائی، سازمان فناوری اطلاعات، دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و مؤسسه پیام نیز در این نمایشگاه حضور یافته و به ارائه عملکرد و دستاوردهای خود می‌پردازند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی