عصر بازار

دیدار هیات عالی رتبه یوکو بانک هندوستان با هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان

عصر اعتبار- همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان ، در راستای گسترش فعالیتهای تجاری و اقتصادی بانک حکمت ایرانیان در سطح بین المللی ، هیات عالی رتبه یوکو بانک هندوستان با هیات مدیره این بانک دیدار و گفتگو کردند .

دیدار هیات عالی رتبه یوکو بانک هندوستان با هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر غفرالهی رئیس هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان ضمن خوشامدگویی به مهمانان تقارن این دیدار را با عید سعید قربان به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد تا این دیدار سرآغاز فصل تازه ای در روابط اقتصادی دو کشور با عاملیت بانک حکمت ایرانیان و یوکو بانک هندوستان باشد .

    در ادامه این دیدار دکتر  عسکرزاده نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز گفت : دو کشور ایران و هندوستان داری پیشینه و تمدنی غنی و کهن هستند و اشتراکات فرهنگی بسیاری با یکدیگر دارند. وی خاطرنشان ساخت : در تاریخ این دو کشور دو رهبر آزاده و مبارز در برابر ظلم و ستم ، یعنی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و مهاتما گاندی رهبر عدالتخواه هندوستان ، همواره در اذهان تمامی مردم جهان جاودان باقی خواهند ماند ، چراکه با حرکت عدل گستر خود حق مظلوم را از ظالم ستاندند و در برابر جور زمانه خود ایستادگی کردند .

    مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در بخش دیگری از سخنان خود افزود : انشاءا... در دوران تازه ای که پس از رفع تحریم ها بوجود خواهد آمد ، روابط خود را با سایر بانک ها از جمله یوکو بانک هندوستان گسترش داده و این روند در بهبود روابط فی مابین با شرکای تجاری ما بسیار مهم خواهد بود .

    همچنین جاکومارگارگ مدیرعامل یوکو بانک هندوستان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان جهت برگزاری این دیدار گفت : کشور ایران دارای پتانسیل های تجاری ، صنعتی و اقتصادی فراوانی است که امیدوارم بتوانیم از طریق ایجاد تعامل مناسب با ایران بواسطه بانک حکمت ایرانیان از این ظرفیت های مهم نیز استفاده بهینه را ببریم .

    وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور هندوستان افزود : یکی از اهداف بلند مدت ما در یوکو بانک حفظ و گسترش روابط فی مابین با کشور ایران است .

    گفتنی است ، از نکات مهم مطرح شده در این دیدار ، تامین زیرساختهای مشترک برای اختصاص کارتهای اعتباری بین المللی ویزا کارت و مستر کارت برای مشتریان این دو بانک بود .

    بر اساس این گزارش ، رامامورتی ، قائم مقام مدیرعامل و مدیر امور بین الملل ، سانکارا نارایانان ، مدیر اجرایی عملیات هنگ کنگ و داس گوپتا رئیس شعبه بمبئی ، به همراه نادر حسن پور معاون امور بین الملل ، حسین آبشت مدیر حراست و وحید جمشیدی مدیر روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان از دیگر حاضران در این دیدار بودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو