عصر بازار

مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک خبر داد

اختصاص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای وام ازدواج دانشگاه آزاد

عصر اعتبار- مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک از ارائه تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به دانشجویان متاهل دانشگاه آزاد که تاریخ عقد آن‌ها از ۶ شهریور سال گذشته است تا ۱۵ مهرماه خبر داد.

اختصاص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای وام ازدواج دانشگاه آزاد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمود شیردل گفت: در طرحی که پست بانک بر اساس آن به دانشجویان متاهل دانشگاه آزاد تسهیلات می‌پردازد، هر یک از زوجینی که تاریخ عقد آن‌ها از 6 شهریور سال گذشته است، می‌توانند با تکمیل پرونده و مراجعه به کلیه شعب پست بانک تا 15 مهرماه تسهیلات خود را دریافت کنند.

    وی افزود: بنابر این طرح، دانشجویانی که قبلا در سامانه دانشگاه آزاد ثبت‌نام کرده و پست بانک را انتخاب کرده‌اند می‌توانند برای هر فرد 10 میلیون و برای یک زوج 20 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که البته محل هزینه‌ کرد آن به عهده خود دریافت‌کننده بوده و شرایطی از جمله خرید کالا برای آن تعیین نشده است.

    مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک با بیان اینکه اعتبار این طرح با توافق بین پست بانک و دانشگاه آزاد تامین شده، اظهار کرد: میزان آن سال گذشته 52 میلیارد تومان و برای امسال 60 میلیارد تومان است. همچنین حدود 11 هزار و 400 نفر از سال گذشته تا امسال تسهیلات ازدواج 10 میلیونی پست بانک را دریافت کردند که 5200 نفر مربوط به سال گذشته و 6000 نفر مربوط به سال جاری است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی