عصر بازار

در ژنو سوییس برگزار شد؛

حضور متولیان بورس تهران در هم اندیشی اروپا - ایران

عصر اعتبار- هیات بورس اوراق بهادار تهران طی روزهای ۲۴ و ۲۵ سپتامبر در دومین هم اندیشی سرمایه گذاری اروپا – ایران در شهر ژنو سوییس شرکت کرد.

حضور متولیان بورس تهران در هم اندیشی اروپا - ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در دومین هم اندیشی اروپا – ایران که روزهای پنج شنبه و جمعه هفته اخیر ( 24 و 25 سپتامبر 2015 ) در شهر ژنو کشور سوئیس برگزار شد، شرکت کردند.

    در این همایش بیش از پانصد نفر از نمایندگان شرکت های ایرانی و اروپایی به منظور بحث و تبادل نظر در مورد تجارت، روابط مالی و سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف کسب و کار در این دو روز در ژنو گردهم می آیند.

    گزارش های دریافتی حاکی است، حسن قالیباف اصل، مدیرعامل بورس تهران به همراه تعدادی از فعالان بازار سرمایه کشور از ساعت 16 روز پنج شنبه 24 سپتامبر در میزگردی با عنوان"بورس اوراق بهادار تهران:بازاری پویا" مشارکت داشته است.

    مدیرعامل بورس تهران در این پنل به مباحثی مانند قدمت بورس در ایران، عضویت در نهادهای بین المللی ساختار بازار سرمایه، تنوع در ابزارهای معاملاتی، جذب سرمایه گذاران با سطوح مختلف ریسک و بازده انتظاری، دسترسی بر خط به بازار، انواع بورس در ایران، تنوع صنایع در ایران، معرفی نهادهای مالی فعال در بازار سرمایه، معرفی حداکثر میزان مالکیت سرمایه گذاری خارجی، برنامه های بورس برای ارتقای کارایی سامانه‌های معاملاتی، تنوع ابزار و ارتباطات نزدیک تر با بورس های منطقه ای و همچین ارتقای جایگاه حاکمیت شرکتی پرداخت و پس از ایراد سخنرانی، به سوالات مخاطبان پاسخ داده است.

    به گزارش فارس دومین نشست اقتصادی ایران و اروپا به میزبانی اتاق بازرگانی ایران طی روزهای اخیر در ژنو سوییس برگزار شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی