عصر بازار

تور گردشگری کشور مالزی

عصر اعتبار: برای همسفر شدن با تورهای گردشگری مالزی با توجه به نوع هتل، پرواز، خدمات تور و... باید چیزی میان یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تا ۹.۵ میلیون تومان هزینه کرد.

تور گردشگری کشور مالزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶:۰۰
  • تور گردشگری کشور مالزی
  • تور گردشگری کشور مالزی
  • تور گردشگری کشور مالزی
  • تور گردشگری کشور مالزی
  • تور گردشگری کشور مالزی
  • تور گردشگری کشور مالزی

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، مالزی یکی از مدرن‌‌ترین کشورهای آسیای جنوب شرقی است و تنوع فرهنگی زیادی دارد. پایتخت آن کوالالامپور، شهر زیبایی در ساحل غربی شبه جزیره مالزی و تلفیقی از فرهنگ و سنت قدیمی و بافت مدرن شهری است.

به گزارش اقتصادنیوز، شبه جزیره مالزی به سبب داشتن سواحل بی‌شمار و گوناگون در بخش‌های مختلف، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مکان‌های غواصی در دنیا شمرده می‌شود. محدوده ساراواک به سبب داشتن آب‌های شفاف و گوناگونی ماهی‌ها از زیباترین جاذبه‌های مالزی به شمار می‌رود.
طبیعت زیبا و استوایی مالزی مکان‌های متعددی را برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت ارائه می‌کند. تامان نگارا یا جنگل ملی مالزی از قدیمی‌ترین جنگل‌های جهان به شمار می‌رود.

مکان‌های دیدنی مالزی
یکی از جاذبه‌های اصلی شهر کوالالامپور برج‌های دوقلوی پتروناس هستند که نماد کشور مالزی و شهر کوالالامپور به شمار می‌روند؛ این برج‌ها طراحی و ساخت منحصر به فردی دارند و محلی برای تفریح و تجارت هستند؛ یکی از جاذبه‌های برج‌های دوقلوی پتروناس، پل آسمان است که در طبقه‌های 41 و 42 قرار دارد؛ گردشگران برای بازدید از پل آسمان باید در اواسط روز به آنجا بروند زیرا صف بلیط این مکان دیدنی بسیار طولانی است و باید زمان طولانی برای رسیدن به این پل زیبا صرف شود.
از دیگر مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری کشور مالزی می‌توان به آکواریوم کوالالامپور، پارک پروانه کوالالامپور، موزه هنر‌های اسلامی مالزی، موزه ملی مالزی، مسجد نگارا، محله چینی‌ها، بوکیت بینتانگ، برج کی‌ال، غار میمو‌ن‌ها، پارک آبی سان وی لاگون، ارتفاعات گنتینگ و... اشاره کرد.

به طور کلی برای همسفر شدن با تورهای گردشگری کشور مالزی با توجه به نوع هتل، پرواز، خدمات تور و... باید چیزی میان یک میلیون و 690 هزار تومان تا 9.5 میلیون تومان هزینه کرد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی