عصر بازار

توسط مدیر عامل بیمه رازی انجام شد؛

بررسی آمادگی صنعت بیمه کشور در اقتصادپساتحریم در جمع فعالان تجاری ایران- اروپا

عصر اعتبار- دومین گردهمایی فعالان تجاری ایران- اروپا به میزبانی شهر ژنو با حضور شرکت بیمه رازی به عنوان تنها شرکت بیمه ای حضور یافته دراین مراسم برگزار شد.

بررسی آمادگی صنعت بیمه کشور در اقتصادپساتحریم در جمع فعالان تجاری ایران- اروپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، دومین گردهمایی فعالان تجاری ایران- اروپا به میزبانی شهر ژنو سوئیس، با تمرکز بر خدمات بازار مالی و ارتباط تجاری، در حالی در دوم و سوم مهر ماه برگزار شد که یونس مظلومی، مدیر عامل شرکت بیمه رازی، به عنوان تنها شرکت بیمه حضور یافته در این گردهمایی، در اولین روز همایش به ایراد سخنرانی پرداخت.

    بر اساس این گزارش، محور سخنرانی مدیر عامل شرکت بیمه رازی در این همایش که با هدف قدرت بخشیدن به فعالان بخش خصوصی و شرکای بین‌المللی آنها برگزار شده است، آمادگی صنعت بیمه در دوران پساتحریم می باشد.

    وی در این همایش به شاخصه های مهم حضور صنعت بیمه ایران در عرصه بین الملل و ایجاد محیط مناسب کسب و کار برای شرکت های بیمه ایرانی به منظور ارتقا حضور در بازار های پیشرفته اشاره داشت.

    این گزارش می افزاید، این گردهمایی بزرگ فعالان تجاری ایران - اروپا شرایطی را مهیا می کند تا نخبگان و چهره های مطرح، در زمینه های مالی پیشنهادات و برنامه های خود را برای رشد و ترقی وضعیت اقتصادی ایران مطرح و علاوه بر ارائه راهکارهای مالی، پیش بینی هایی هم از آینده شرایط ایران ارائه کنند.

    از شاخصه های اصلی این گردهمایی بزرگ حضور سیاستمداران و بازیگران فعال اقتصادی است که در این راستا می توان از نخست وزیر سوئیس، مدیر کل اقتصادی دپارتمان سوئیس، سفیر سوئیس در ایران، نخست وزیر سابق فرانسه، غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی، پرویز عقیلی مدیر عامل و عضو هیات مدیره بانک خاورمیانه و یونس مظلومی مدیر عامل شرکت بیمه رازی نام برد.

    گفتنی است یکی از سخنرانان کلیدی همایش و البته تنها سخنران ایرانی به عنوان نماینده ایران دکتر یونس مظلومی از سخنرانان کلیدی این همایش محسوب می شوند.

    لازم به ذکر است، علاوه بر شرکت بیمه رازی، بانک های پاسارگاد و خاورمیانه نیز در این همایش دو روزه شرکت کردند .

    این گزارش می افزاید، اسفندیار باتمانقلیچ، بنیان‌گذار فروم ایران- اروپا درباره این رویداد گفت: گردهمایی ایران- اروپا با باور به دیپلماسی تجاری تعریف شده است. با توجه به موفقیت حاصل شده در توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5، تبادل نظر درباره شناسایی فرصت‌های بازار ایران و تنظیم استراتژی‌های قابل اجرا برای سرمایه‌گذاری و تجارت در ایران، از مباحث مهم برای فعالان اقتصادی است .

    وی با اشاره به گرد هم آمدن بزرگان کسب و کار از ایران، اروپا و جهان در دومین گردهمایی ایران- اروپا گفت: ایران، بازاری با اهمیت بسیار بالاست و برگزاری موفقیت‌آمیز اولین همایش و موقعیت حساس کنونی، ما را بر آن داشت تا سریع‌تر نسبت به برگزاری فروم دوم قدم برداریم. این رویداد، پیام‌آور دوره جدیدی از توسعه اقتصادی ایران خواهد بود که در آن سخنرانان برجسته‌ای در سطح جهانی، دیدگاه‌های خود را در زمینه رشد اقتصادی پس از تحریم‌ها بیان خواهند کرد.

    این گزارش حاکی است جیوانی کاستلانتا، رئیس هیئت مدیره شرکت اعتباری صادرات ایتالیا (SACE) نیز درباره اهمیت چنین همایشی گفت: عرصه جدیدی برای اقتصاد ایران در حال آغاز است و این مستلزم بررسی الگوهای جدید کسب‌ وکار و چشم‌اندازهای محلی همپای چشم‌اندازهای جهانی است که با گفتگو و تبادل نظر با فعالان مطرح اقتصادی میسر می‌شود.

    این رویداد مهم اقتصادی در روزهای دوم و سوم مهرماه سال جاری،24 و 25 سپتامبر 2015، میزبان سخنرانان مهمی از مدیران عالی‌رتبه تجاری – اقتصادی از ایران و اروپا بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی