عصر بازار

استقبال هموطنان از خدمات همبانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​سامانه همبانک صادرات ایران(کد #٧١٩* ) به دلیل تنوع خدمات با استقبال هموطنان مواجه شده به گونه ای که در مرداد ماه سال جاری حدود ٥ میلیون تراکنش موفق از طریق این سامانه به ثبت رسیده است.

استقبال هموطنان از خدمات همبانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سامانه همبانک صادرات ایران(کد #٧١٩* ) با استقبال هموطنان مواجه شده و هموطنان در مرداد ماه سال جاری بیش از ٤میلیون و ٦٢٦ هزار تراکنش موفق را از طریق این سامانه به ثبت رسانده اند که این آمار حاکی از رشد میزان تراکنش ها نسبت به مرداد ماه٩٣ می باشد و توسعه این خدمات در اولویت برنامه های سالجاری است.
    براساس این گزارش مشتریان این بانک که دارای سیم کارت همراه اول می باشند در اقصی نقاط کشور می توانند با
    شماره گیری #٧١٩* از خدمات ussd این بانک شامل : مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت‌ها آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند.  بنحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت صرفه جویی می کند.
    گفتنی است این بانک به تازگی نسخه جدید همراه بانک را روانه بازار نموده که علاوه بر قابلیت های همچون: اطلاع از مانده حساب، صورتحساب (سه گردش آخر) انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری، انتقال وجه به حساب سپهری دیگران با سقف محدود روزانه ، استعلام چک، پرداخت قبض از طریق حساب و کارت، خرید شارژسیم کارت اعتباری از طریق حساب و کارت، و... دارای قابلیت های جدید از قبیل امکان ارتباط از طریق بستر اینترنت و انتقال وجه به شماره موبایل مشتریانی که دارای سامانه همراه بانک می باشد.
    همچنین بانک صادرات ایران با ٤٤١ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١١ میلیون تراکنش در ماه تعداد ٤١۰هزار و پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با بیش از ٤٣ میلیون تراکنش در ماه و صدور بیش از ٤٧ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورس کشور مطرح است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی