عصر بازار

طی احکامی جداگانه‌ای از سوی وزیر اقتصاد انجام شد

انتصاب عضو اصلی و علی البدل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه مرکزی

عصر اعتبار- وزیر امور اقتصادی و دارایی در احکام جداگانه‌ محمدمهدی محمودی را به سمت عضو اصلی و علی شکری را به عنوان عضو علی البدل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه مرکزی ایران منصوب کرد.

انتصاب عضو اصلی و علی البدل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه مرکزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه‌ای محمدمهدی محمودی را به سمت عضو اصلی و علی شکری را به عنوان عضو علی البدل هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

    در متن احکام صادره آمده است: با استناد به ماده 2 قانون رسیدگی به تخلفات اداری و ماده 3 آیین نامه اجرایی آن و بنا به پیشنهاد دفتر هماهنگی و نظارت هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری، ابراز امیدواری کرده است، تا با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید ودر جهت انجام وظایف خطیر و مهم خود، همکاری لازم را با دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی