عصر بازار

با محوریت بیمه های مسئولیت و مهندسی؛

اولین دوره تور آموزشی بیمه دی برگزار شد

عصر اعتبار- در راستای اهداف پیش بینی شده کمیته راهبردی آموزش اولین دوره تور آموزشی همکاران با محوریت آموزش بیمه های مسئولیت و مهندسی برگزار شد.

اولین دوره تور آموزشی بیمه دی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، معصومه معصوم بیگی در خصوص برگزاری این تور گفت: با توجه به رویکرد مدیرعامل محترم مبنی بر انسجام سازمانی، وحدت و تعامل کارگاه آموزشی بیمه های مسئولیت و مهندسی با حضور کارشناسان صدور و خسارت این حوزه در شعب سراسر کشور برگزار شد.
    وی افزود: همکاران در سطوح علمی مختلف در این دوره شرکت کردند و هدف از برگزاری این دوره آشنایی و تعامل ستاد و صف است.
    معصوم بیگی درخصوص بازخورد برگزاری این دوره گفت: استقبال بسیار خوبی از این دوره شد و همکاران تمایل خود را به ادامه روند برگزاری این دوره ها ابراز داشتند.
    مدیر آموزش بیمه دی همچنین در خصوص برگزاری آزمون این دوره ها اظهار داشت: در پایان یک آزمون سراسری مجازی برگزار خواهد شد ضمن اینکه از دوره آینده در انتهای تور آموزشی نیز یک آزمون حضوری با رعایت حداکثر جدی و حرفه ای گری برگزار خواهشم کرد تا توان فنی همکاران در پایان دوره مورد سنجش مدرسین قرار بگیرد.
    وی در پایان افزود: در انتهای این دوره اردوی تفریحی و تحلیلی بازدید از برج میلاد برگزار شد که همکاران ضمن حضور در یکی از بزرگترین سازه های کشور درخصوص مسائل فنی بیمه ای مربوط به آن بحث و تبادل نظر نمودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی