عصر بازار

توسط وزارت اقتصاد انجام می‌شود ؛

دریافت اطلاعات مطالبات و بدهی های دستگاه های اجرایی در قالب لوح فشرده

عصر اعتبار- بر اساس بخشنامه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور ،کلیه دستگاه های اجرایی مکلف شدند آمار و ارقام مربوط به مانده بدهی ها و مطالبات خود را در قالب لوح فشرده به وزارت امور اقتصادی و دارایی تحویل دهند.

دریافت اطلاعات مطالبات و بدهی های دستگاه های اجرایی در قالب لوح فشرده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار» به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور این مطلب را طی بخشنامه ای خطاب به کلیه دستگاه های اجرایی و در راستای نامه مورخ هشت تیر ماه امسال رییس جمهور درخصوص انضباط مالی دولت و اجرای تکالیف مقرر در قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و آیین نامه مورخ 17 مردادماه سال جاری هیات وزیران مبنی بر تعیین میزان و کیفیت اطلاعات مورد نیاز و نحوه و زمان بندی ارسال اطلاعات به وزرات امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد.

    بر اساس این بخشنامه ،کلیه دستگاه های اجرای مکلفند تا زمان فراهم شدن بستر و ابزار لازم برای انتقال الکترونیکی اطلاعات، آمار و ارقام مربوط به مانده بدهی ها و مطالبات خود را بر اساس زمان بندی و موارد مندرج در بخشنامه مورخ 19 مرداد ماه سال  1394 ارسال کنند.

    گفتنی است، بر اساس بخشنامه صادره به تاریخ 19 مرداد ماه سال 1394 از سوی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، دستگاه های اجرایی موضوع این بخشنامه برای تهیه گزارش اولیه جدول مطالبات و بدهی های دولت و شرکت های دولتی، می بایست فرم های مربوط را بر اساس اطلاعات مستند به دفاتر مالی، تا پایان تیرماه امسال، با دقت و به صورت کامل تکمیل و پس از امضای مقامات مجاز، به همراه لوح فشرده حاوی فرم تکمیل شده با فرمت مندرج در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بدهی ها و تعهدات عمومی دولت به نشانی http://iridmo.mefa.ir حداکثر تا سی و یکم مردادماه در مرکز به وزارت امور اقتصادی و دارایی و در مراکز استان به ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها ارسال کنند.

    بخشنامه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور با بیان اینکه "بر اساس قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، گزارش های سالانه مطالبات و بدهی ها و تعهدات دولت باید به تایید سازمان حسابرسی برسد"، می افزاید: ضروری است، تمهیدات لازم برای اخذ تاییدیه از سازمان حسابرسی بابت گزارشات سالانه معمول شود و بدیهی است، گزارش نهایی سال 1394 (که ضمن تکمیل بر اساس ترتیبات و برنامه زمان بندی مربوط، می بایست در سال 1395 ارایه شود) نیز مشمول اخذ تاییدیه از سازمان حسابرسی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی