عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت پتروشیمی کرمانشاه

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملت همراه با رییس هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک از شرکت پتروشیمی کرمانشاه بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت پتروشیمی کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، علی رستگار در سفر به استان کرمانشاه از شرکت پتروشیمی کرمانشاه –از مشتریان ارزنده بانک ملت- بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.
    مدیرعامل بانک ملت در این بازدید از بخش های مختلف شرکت پتروشیمی کرمانشاه بازدید کرد و با روند تولید اوره در این شرکت آشنا شد.
    رستگار همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت پتروشیمی کرمانشاه، اظهار امیدواری کرد که تعاملات فی مابین بیش از پیش تقویت شود.
    وی از آمادگی بانک ملت برای ارائه خدمات مورد نیاز به شرکت پتروشیمی کرمانشاه و عاملیت این شرکت در پروژه های مختلف، خبر داد وگفت: بانک ملت آماده است تا در فاز 2 این شرکت نیز پس از بررسی کارشناسی همانند فاز یک، نسبت به تامین نیازهای مالی شرکت اقدام کند.
    مدیرعامل بانک ملت، با اشاره به این نکته که 80 درصد کارکنان این بانک سهامدار شرکت پتروشیمی کرمانشاه هستند، اظهار داشت: این شرکت از ابتدای راه اندازی، مورد حمایت بانک ملت بوده و این حمایت در فاز دوم نیز ادامه خواهد داشت.
    وی با بیان این نکته که بانک ملت به عنوان بانک انرژی در کشور شناخته شده است، خاطرنشان کرد: این بانک آمادگی دارد تا به تمامی واحدهای تولیدی در بخش های نفت، گاز و پتروشیمی کمک کند و با ارائه انواع خدمات مالی و بانکی به آنها، زمینه رونق هرچه بیشتر کشور و افزایش سطح اشتغال را فراهم آورد.
    رستگار با اشاره به انجام حواله ها و گشایش اعتبارات اسنادی ارزی در کوتاه ترین زمان ممکن در بانک ملت پس از لغو تحریم ها، اعلام کرد که خوشبختانه با رفع محدودیت های بین المللی، بسیاری از امور بانکی از مجرای اصلی خود انجام خواهد شد.
    به گفته وی، بسیاری از بانک های معتبر خارجی به دلیل سوابق خوب بانک ملت و ایفای به موقع تعهدات، مایلند که با این بانک کار کنند.
    رستگار تاکید کرد: بانک ملت آماده مهیا کردن شرایط برای انجام امور ارزی مشتریان در کمترین زمان ممکن است.
    اشتری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کرمانشاه نیز با قدردانی از حمایت های بانک ملت از زمان تاسیسی شرکت تاکنون، اظهار داشت: امیدواریم همانند فاز نخست، فاز 2 توسعه شرکت را نیز با حمایت بانک ملت به خوبی به پیش ببریم.
    وی با بیان این نکته که بانک ملت تاکنون کمک های خوبی به شرکت پتروشیمی کرمانشاه کرده است، افزود: استان کرمانشاه از محروم ترین استان های کشور و دارای یکی از بالاترین درصدهای بیکاری است که راه اندازی فاز 2 این شرکت، می تواند کمک خوبی به ایجاد اشتغال در استان کند.
    شرکت پتروشیمی کرمانشاه از مشتریان ارزنده بانک ملت است که توانسته در فاز نخست، برای 400 نفر به صورت مستقیم و 800 نفر به صورت غیرمستقیم و پیمانکاری، شغل ایجاد کند.
    این شرکت روزانه دو هزار تن اوره تولید می کند که بخشی از آن در داخل کشور به مصرف می رسد و بخش دیگری نیز به کشورهای همسایه صادر می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی