عصر بازار

بانک مرکزی از مرکز آمار ایران عقب ماند

تاخیر ۶ روزه در انتشار گزارش رشد اقتصادی بهار

عصر اعتبار- قرار بود بانک مرکزی تا پایان شهریور ماه امسال گزارش رشد اقتصادی سه ماهه اول را منتشر کند، اما با عدم انتشار این گزارش، مرکز آمار ایران رشد بخش‌های صنعت و معدن در بهار امسال را اعلام کرد.

بانک مرکزی از مرکز آمار ایران عقب ماند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل ازفارس،  با وجود گذشت 6 روز از پایان شهریور ماه، بانک مرکزی هنوز گزارش رشد اقتصادی سه ماهه اول امسال را منتشر نکرده است.

    بانک مرکزی گزارش رشد اقتصادی را در مدت زمانی معین اعلام کرده به طوری که گزارش رشد اقتصادی کل سال 93 همانطور که وعده داده بود در 24 خرداد ماه امسال منتشر شد. جزئیات رشد اقتصادی تابستان در هفتم دی ماه 93 و گزارش بهار در سوم مهر برای افکار عمومی ارائه شد.

    اما این بار وعده «انتشار گزارش رشد اقتصادی بهار 94 تا تا پایان شهریور ماه» محقق نشد و گمانه‌زنی‌ها نسبت به پایین‌ بودن نرخ رشد سه ماهه اول امسال را بیشتر کرده است.

    به گزارش فارس، امروز مرکز آمار ایران در گزارش مجزا رشد اقتصادی بخش‌‌های صنعت و معدن در فصل بهار را منتشر کرده است که براساس آن رشد بخش معدن منفی 0.6 درصد و رشد بخش صنعت منفی 2 درصد بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی