عصر بازار

معاون استاندار خوزستان:

پست بانک ایران خلاء بانکی را درسطح کشور به‌خوبی پوشش داده‌است

عصر اعتبار- احمد سیاحی معاون امورعمرانی استانداری خوزستان در نشست مشترک با مسئولان شعب پست بانک استان خوزستان ضمن تقدیر از همکاری این بانک با دولت در انجام طرح‌های ملی گفت: در مناطقی که بانک‌ها حضور ندارند پست بانک ایران مستقر شده و خلاء بانکی را به خوبی پوشش‌ داده است.

پست بانک ایران خلاء بانکی را درسطح کشور به‌خوبی پوشش داده‌است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، احمد سیاحی تصریح کرد: ایجاد فضای سرمایه‌گذاری، انجام تبلیغات محیطی در روستاها و حمایت معتمدین محلی برای توسعه دفاتر روستاها بسیار مؤثر می‌باشد که بایستی مسئولان به این امر توجه داشته باشند.
    وی درپایان حمایت همه‌جانبه استانداری را جهت توسعه پست بانک ایران و خدمات آن اعلام کرد.
    همچنین عباس استواری مدیرشعب پست بانک استان خوزستان، گزارشی از دفاتر‌خدمات‌بانکی، عملکرد و خدمت‌رسانی این بانک درمناطق محروم روستائی ارائه نمود و اظهارداشت: حمایت‌های استانداری موجب توسعه خدمات این بانک و رونق اقتصادی روستاها شده و شرایط را برای اشتغال جوانان، کاهش ترددهای غیرضروری روستائیان به شهرها و حوادث احتمالی آنان فراهم می‌سازد.
    وی حمایت استانداری برای انتقال کامل وجوه دهیاری‌ها به دفاتر روستائی پست بانک استان را بسیار مهم دانست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی