عصر بازار

تأکید نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران بر مشتری‌مداری و توسعه بانکداری الکترونیک

عصر اعتبار- دکتر شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم تودیع مدیرپیشین و معارفه مدیرجدید استان مازندران بر مشتری‌مداری، توسعه بانکداری الکترونیک و رعایت انضباط مالی و اداری در تمامی سطوح به منظور تحقق اهداف بانک تأکید کرد.

تأکید نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران بر مشتری‌مداری و توسعه بانکداری الکترونیک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی ضمن تسلیت حوادث پیش‌آمده در حج امسال و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به ذکر خاطراتی ایثارگری‌ها، مقاومت و پایداری ملت در مقابل حملات دشمنان پرداخت و اظهارداشت: همه این رشادت‌ها موجب خلق حماسه‌ای ستودنی و ماندگار در اذهان جهانیان شد.
    شعبانیان در ادامه اهداف و برنامه‌های پست‌بانک‌ایران در سال جاری را تشریح نمود و ابراز امیدواری کرد که حرکت رو به رشد استان مازندران با همدلی و هماهنگی هرچه بیشتر با مسئولان دفاترخدمات بانکی تداوم و ارتقاء می یابد.
    محمدرضا حسنلو رئیس اداره‌کل امور شعب و مناطق نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از نقش رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهداء، گزارشی از وضعیت عملکرد مدیریت شعب استان مازندران ارائه کرد.
    محمود یوسفی مدیرپیشین پست بانک استان در این مراسم ضمن تبریک انتصاب کامران طیبی، گزارشی از عملکرد استان ارائه کرد و اظهارداشت: همدلی و هماهنگی در مجموعه از اساسی‌ترین محورهای توسعه بانک است که امیدوارم این روند ادامه یابد.
    کامران طیبی مدیرجدید پست بانک استان هم ضمن تقدیر از حسن نظر اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک، برنامه‌های خود جهت توسعه کیفی و کمی پست بانک استان را بیان داشت.
    همچنین در ادامه مراسم علی‌اصغر قاسمیان مدیرکل پست و حسین پولائی مدیرکل زیرساخت استان مازندران، یحیی حاجیان کارشناس آموزش پست‌بانک استان به نمایندگی از کارکنان ستادی و محمدرضا نظری‌راد رئیس شعبه بابلسر نیز به نمایندگی از رؤسای شعب استان ضمن تقدیر از تلاش‌های یوسفی و تبریک به طیبی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
    گفتنی است: درپایان با اهداء لوح توسط مسئولان بانک و کارکنان و کارگزاران استان از یوسفی تقدیر و حکم انتصاب طیبی نیز از سوی دکتر شعبانیان به وی ابلاغ شد.
    شایان ذکر است: در این مراسم که پنجم مهرماه سال جاری برگزار شد مدیران ادارات‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، پست و زیرساخت، رؤسای دوائر ستادی و شعب پست بانک استان مازندران، محمدتقی پیشگر کارشناس ارشد امور حقوقی و جمعی از مدیران دفاترخدمات بانکی استان حضور داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی