عصر بازار

مراسم شب‌خاطره توسط پست بانک ایران برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم شب خاطره حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران به‌منظور تجلیل از رشادت‌های ایثارگران، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، یکشنبه پنجم مهرماه سال جاری به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور دکتر فرحی مدیرعامل، دکتر صباغی عضو هیأت مدیره، حجت‌الاسلام عبدالرحمن آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و برخی از مدیران و بسیجیان این بانک و خانواده‌های آنان در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

مراسم شب‌خاطره توسط پست بانک ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حجت‌الاسلام آقائی در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت فاجعه منا و مصیبت وارده بر جهان اسلام و خیر مقدم به شرکت‌کنندگان گفت: هفته دفاع مقدس، ایام زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و تجلیل از خانواده‌های آنان است.
    وی تصریح کرد: رسالت اصلی پست بانک ایران، خدمت به عموم جامعه به ویژه اقشار زحمتکش است.
    آقائی درپایان عنوان کرد: برنامه‌های شاد و متنوعی را تدارک دیده بودیم اما به پاس یاد و خاطره شهدای منا و احترام به خانواده‌های آنان از این برنامه‌ها صرف‌نظر کردیم.
    همچنین در ادامه گروه هم‌خوانی ذکر، قطعات زیبای مذهبی به مناسبت هفته دفاع مقدس و عیدغدیرخم را اجرا کردند، سپس سردار سرتیپ خوش‌نواز از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به عنوان راوی این مراسم، شرایط جمهوری اسلامی ایران در سال 1359 قبل از آغاز جنگ، اقدامات استکبار جهانی برعلیه ایران، اهداف جنگ نیابتی صدام عیله کشورمان، عملیات‌های انجام شده و خسارت‌ها و تلفات وارده در طی هشت‌سال جنگ، دستاوردهای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی آن برای ایران و نتایج دفاع مقدس را تشریح نمود.
    گفتنی است: پخش نماهنگ دفاع مقدس، اجرای قطعات مذهبی مناسبتی توسط گروه نوجوانان غدیر، قرائت اشعار زیبای انقلاب اسلامی و ائمه اطهار علیهم‌السلام توسط صابرخراسانی شاعر معاصر کشورمان و برگزاری مسابقه ویژه فرزندان شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
    شایان ذکر است: به مناسبت هفته دفاع مقدس، از سی‌ویکم‌شهریورماه لغایت ششم مهرماه سال جاری، سلسه‌ برنامه‌های شب‌خاطره توسط مرکز مقاومت بسیح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به میزبانی حوزه‌های سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته در سالن شهید قندی برگزار می‌گردد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو