عصر بازار

دکتر فرحی:

گستردگی پست بانک ایران، وظیفه این بانک را سنگین‌تر کرده‌است

عصر اعتبار- گستردگی شبکه پست‌بانک‌ایران، وظیفه و مسئولیت‌‌ این بانک را سنگین‌تر کرده و در این راستا ارتقاء کارکرد تخصصی آن در حوزه ICT و بانک توسعه‌ای مناطق روستائی امری ضروری است.

گستردگی پست بانک ایران، وظیفه این بانک را سنگین‌تر کرده‌است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر فرحی مدیرعامل این بانک در مراسم معارفه برخی از مدیران ستادی و اجرائی ضمن تسلیت فاجعه دردناک منا و بیان مطلب فوق گفت: وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی تمامی مدیران و کارکنان این بانک در هر جایگاه و پست سازمانی خدمت‌رسانی شایسته در شأن و منزلت هموطنان است.
    وی با اشاره به عِرق سازمانی و پشتکار مجموعه کارکنان بانک اظهارداشت: این جدیت در ارتقاء سطح خدمات در راستای توسعه عدالت اجتماعی در مناطق محروم و روستائی و با توجه به عدم حضور سایر بانک‌ها دراین مناطق، کمتر در نظام بانکی کشور دیده می‌شود.
    فرحی تصریح کرد: با توجه به عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط پست بانک ایران، مدیریت شعب منطقه دو تهران در راستای بهره مندی از ظرفیت های وزارتخانه و تأمین مالی بخش ICT از جایگاه و حساسیت ویژه ای برخوردار است.
    مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه به تشریح خصوصیات فردی هریک از مدیران جدید پرداخت و افزود: بخش ICT نشان‌دهنده توسعه کشور است و باید با تخصیص اعتبارات لازم در این زمینه بیش از پیش مثمرثمر باشیم.
    دکتر صباغی عضو هیأت مدیره این بانک نیز در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیران پیشین و آرزوی توفیق برای مدیران جدید تصریح کرد: جابجائی و جایگزینی نیروها نشان دهنده حرکت و پویائی در راستای بهره مندی از تجارب مدیران در بخش های مختلف بانک است و این جابجائی ها در همین راستا صورت گرفته است.
    وی افزود: حوزه ریسک جزو با اهمیت ترین و حساس ترین بخش های دستگاه های مالی و اعتباری است و ریسک اعتباری عموماً با اهمیت ترین ریسک است. قطعاً باید برای احصاء ریسک های هر دستگاه درجه بندی صورت پذیرد و برای این مهم اندیشه جدیدی نیز اتخاذ گردد.
    صباغی تصریح کرد: باید در ریسک تمرکز بویژه ریسک تمرکز بر افراد در بستر ریسک بازار هدف و تمرکز بر مشتریان خاص بیشتر نفوذ کنیم.
    همچنین مراد عبداللهیان نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه و سید محمد حسینی مسئول هماهنگی در امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حجت الاسلام آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران هریک ضمن آرزوی توفیق برای مدیران در مسئولیت های جدید، بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی را با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت بی منت به مردم دانستند.
    همچنین در این مراسم هریک از مدیران جدید ضمن تقدیر از حسن ‌اعتماد اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل به بیان برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات خود درخصوص حوزه‌های مربوطه پرداختند.
    گفتنی است: درپایان اکبر غلامی به سمت سرپرست مدیریت شعب منطقه سه تهران، محمود یوسفی به سمت سرپرست مدیریت شعب منطقه دو تهران و سیدضیاء الدین مهدوی نصر به سمت سرپرست اداره کل ریسک معرفی و ابلاغ هریک از آنان توسط دکتر فرحی به آنان اعطاء شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی