عصر بازار

برگزاری کلاس های آموزشی بیمه های مهندسی ومسئولیت بیمه رازی در سه استان کشور

عصر اعتبار- سرپرستی مناطق شمالغرب کشور، قزوین و مرکزی بیمه رازی کلاس های مسئولیت و مهندسی ویژه نمایندگان را برگزار کردند.

برگزاری کلاس های آموزشی بیمه های مهندسی ومسئولیت بیمه رازی در سه استان کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، شرکت بیمه رازی در خصوص آموزش نیروهای متخصص و مجرب در رشته‌های گوناگون بیمه‌ای، در برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، کلاس‌های متفاوتی به صورت ماهانه در کلیه شعبه های بیمه رازی در سراسر کشور برگزار می کند. با توجه به ترویج بیشتر خدمات بیمه ای خصوصاً در زمینه بیمه های مسئولیت و منهدسی برنامه تشکیل کلاس های آموزشی بر همین مبنا توسط بخش آموزش بیمه رازی انجام شد که در مشروح خبر به آن می پردازیم.

    کلاس های مسئولیت و مهندسی ویژه نمایندگان استان های مذکور، روزهای پنجشنبه 26، 29یکشنبه و سه شنبه 31 شهریور ماه امسال در محل شعبه های تبریز، قزوین و اراک با حضور تعداد کثیری از نمایندگان این استان ها تشکیل شد. در این کلاس ها سرفصل هایی از قبیل آشنایی با بیمه های مهندسی و مسئولیت، نحوه بازاریابی، صدور و دستور العمل بیمه های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، مسئولیت های مدنی و ... تدرس شد.

    لازم به ذکر مدرس کلاس استان آذربایجان غربی جناب آقای باباکردی مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی ستاد مرکزی، مدرس کلاس استان قزوین جناب آقای وحید قدس مدیر شعبه و سرکار خانم استاد آقایی از کارشناسان شبعه قزوین و مدرس کلاس استان مرکزی سرکار خانم  اشتری کارشناس شعبه مرکزی بیمه رازی بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی