عصر بازار

بزرگداشت روز سالمند از سوی بانک ملت

عصر اعتبار- بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی با عاملیت بنیاد ملت ، برنامه ای تحت عنوان بزرگداشت روز جهانی سالمند برگزار می کند.

بزرگداشت روز سالمند از سوی بانک ملت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، با نامگذاری 9 مهرماه به عنوان روز سالمند، این بانک به مناسبت گرامیداشت این روز برنامه هایی را برای تکریم سالمندان تدارک دیده است.
    بر اساس این گزارش، بازدید مسوولان بانک ملت از مجموعه های نگهداری سالمندان، اختصاص باجه بدون صف در شعب بانک ملت در آن روز و آموزش شیوه های استفاده از خدمات الکترونیک، از اهم اقدامات این مراسم است.
    این گزارش حاکی است، سالمندان اقشاری از جامعه هستند که وجود گرانقدرشان همواره مورد تایید فرهنگ و بزرگان کشور بوده است و در فضای کنونی جامعه، امکان فعالیت و مشارکت آنها به راحتی امکان پذیر نیست، بنابراین بانک ملت با تدوین برنامه های ویژه مختص سالمندان و همچنین برنامه های طولانی مدت و اثرگذار ، سعی در برجسته سازی نقش این افراد در جامعه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی