عصر بازار

مدیر امور حوزه مدیریت بانک کشاورزی:

بانک کشاورزی عضو تاثیرگذار اتحادیه آپراکا است

عصر اعتبار- مدیر امور حوزه مدیریت بانک کشاورزی و رئیس کمیته های برگزاری شصت‌وششمین کمیته اجرایی آپراکا و سومین همایش توانمند سازی زنان با اشاره به تعاملات ۲۰ ساله این بانک در اجلاس آپراکا گفت: بانک کشاورزی عضو تأثیر گذار این اتحادیه است.

بانک کشاورزی عضو تاثیرگذار اتحادیه آپراکا است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مسعود شریفات با اعلام مطلب فوق افزود: اعضای حاضر آپراکا، بانک کشاورزی را که نماینده ایران در اتحادیه است ، عضوی مهم، قابل اتکا، صاحب‌نظر و متخصص می‌دانند که سرمنشاء تعاملات قابل توجهی میان بانک و دبیرخانه اتحادیه و سایر اعضا بوده است.

    وی درباره تاثیر عملکرد اتحادیه آپراکا بر اقتصاد کشاورزی و روستایی کشورهای عضو گفت:اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا اقیانوسیه (آپراکا) از بدو تاسیس رشد و توسعه روستایی و تاکید بر ارتقای وضعیت معیشتی اقشار روستایی را به عنوان هدف اصلی خود دنبال کرده است و طی سال‌های فعالیت، این اتحادیه کارآیی سیستم‌های مالی روستایی را افزایش داده و زمینه‌ساز افزایش دسترسی گروه‌های هدف به خدمات مالی پایدار شده است.

    شریفات اضافه کرد: علاوه بر آن؛ این اتحادیه ساز وکاری را برای تبادل نظام مند اطلاعات در زمینه خدمات مالی پایدار روستایی و کشاورزی، افزایش مطالعات بین‌المللی، ارائه موضوعات مورد علاقه اعضا، تامین مالی روستایی و ارائه خدمات مشاوره‌ای و تحقیقاتی و انتشاراتی در زمینه تامین مالی روستایی راه‌اندازی کرده است.

    وی در تشریح مزایای عضویت در اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا اقیانوسیه (آپراکا) برای کشورها و موسسات عضو اظهار داشت:عضویت در این اتحادیه می‌تواند مزیت‌ها و فرصت‌های مهم و متعددی برای سازمان‌های مالی عضو به همراه داشته باشد که از جمله این مزایا می‌توان به ایجاد فرصت تبادل اطلاعات و تجربیات با کشورها و موسسات عضو، امکان همکاری بیشتر و برقراری ارتباط مستمر با دیگر اتحادیه‌ها و موسسات از جمله فائو و ایفاد، اجرای طرح‌های موفق اعتبارات خرد و فقرزدایی در کشورهای منتخب عضو و بهبود وضعیت زنان روستایی از طریق ایجاد اعتبارات خرد برای فقرزدایی اشاره کرد.

    مدیر امور حوزه مدیریت بانک کشاورزی با اشاره به سابقه عضویت این بانک در اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا اقیانوسیه (آپراکا) گفت: بانک کشاورزی ایران در سال 1991 به عضویت آپراکا درآمد و در سال 1997 به عنوان یکی از اعضای اصلی کمیته اجرایی این اتحادیه انتخاب شد و در طول سال‌های عضویت خود همواره از اعضای مهم، قابل اتکا، صاحب‌نظر و متخصص محسوب شده و همواره تعاملات قابل توجهی میان بانک و دبیرخانه اتحادیه و سایر اعضا برقرار بوده است.

    بر اساس این گزارش ، اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا اقیانوسیه (آپراکا) در حال حاضر دارای 60 عضو از 23 کشور جهان است و شصت‌وششمین کمیته اجرایی آپراکا و سومین همایش توانمند سازی زنان از 15 تا 18 مهرماه به میزبانی بانک کشاورزی در بابلسر برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو