عصر بازار

درخشش تازه کارکنان بیمه معلم در آزمون صلاحیت حرفه‌ای

عصر اعتبار- مقایسه‌ای بین آمار قبولی پذیرفته شدگان در هفتمین دوره آزمون نشان می‌دهد کارشناسان و نمایندگان فعال در ۵ شرکت بیمه تعاون، بیمه معلم، بیمه ملت، بیمه سامان و بیمه سرمد به ترتیب بیشترین تعداد گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای را دریافت کرده‌اند.

درخشش تازه کارکنان بیمه معلم در آزمون صلاحیت حرفه‌ای
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در دوره‌های پنجم و ششم برگزاری آزمون نیز 28 نفر از کارکنان شرکت بیمه معلم موفق شدند نمره قبولی کسب کنند و 3 نفر از آنها نیز حائز رتبه تک رقمی شدند.

    گواهی صلاحیت حرفه‌ای به معنای انطباق دانش فنی و تخصصی افراد با استانداردهای فنی صنعت بیمه کشور است. در تدوین این استانداردها اصول و مبانی حرفه ای بین المللی حوزه های تخصصی مختلف و نیز قوانین و مقررات داخلی کشور مد نظر قرار گرفته است.

    این گواهینامه در پنج سطح مقدماتی، عمومی، تخصصی، حرفه ای و حرفه ای پیشرفته تنظیم و تدوین شده است و با توجه به برگزاری آزمون های مختلف، به پذیزفته شدگان در آزمون، گواهینامه تایید صلاحیت حرفه ای داده می شود.

    تاکنون هفت دوره آزمون در سطح مقدماتی برگزار شده و در مجموع به 427 نفر گواهینامه تایید صلاحیت حرفه ای ارائه شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی