عصر بازار

دیدارنمایندگان بیمه های انگلیس و ژاپن با رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران

عصر اعتبار- رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران روز یکشنبه با نمایندگان شرکت کارگزاری UIB انگلیس و شرکت بیمه ای SOMPOژاپن دیدار کرد.

دیدارنمایندگان بیمه های انگلیس و ژاپن با رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، هدف از این دیدار افزایش سطح تعاملات بیمه ای دردوران درپسا توافق، توسعه بیمه های اتکایی، تامین نیازمندی های پوشش های اتکایی و راهکارهای توسعه این پوشش به ویژه دربیمه های اموال و زندگی عنوان شد.
    سیدعباس حسینی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران ضمن استقبال از حضور و فعالیت شرکت های خارجی درایران،گفت: با توجه به ظرفیت ها و فرصت های بی نظیراقتصادی ایران، بستر لازم برای گسترش همکاری و تعاملات اقتصادی با سایر کشورها مهیاست و بیمه ایران نیز از آمادگی لازم به منظورتوسعه همکاری های مشترک در زمینه انتقال دانش و تجارب فنی،تکنولوژی،ارائه خدمات جدید و توسعه بازار برخوردار است.
    سید عباس حسینی افزود: ایران به عنوان یکی از قطب های اقتصادی غرب آسیا دارای فرصت های سرمایه گذاری بسیاری است و باتوجه به این مهم، کشورهای زیادی در دوران پسا تحریم برای تعامل با ایران اعلام آمادگی نمودند که قطعا بیمه ایران با درنظر گرفتن منافع ملی و حفظ استقلال و احترام متقابل از پیشنهادهای مطروحه استقبال می کند.
    وی با اشاره به امنیت سرمایه گذاری درایران به ویژه درمیان کشورهای منطقه، این موضوع را در توسعه سرمایه گذاری و همکاری های آتی حائز اهمیت دانست.
    همچنین با توجه به توافق طرفین درخصوص انتقال دانش، تکنولوژی و تجارب بیمه ای به داخل ایران مقرر شد که کارشناسان بیمه های هوایی،نفت،گاز و پتروشیمی بیمه ایران دردوره های آموزشی UIB شرکت کنند.
    نمایندگان شرکت SOMPO ژاپن نیزخواستارگسترش همکاری وتعامل در حوزه های بیمه های زندگی و اموال شدند که مورد تاکید قرار گرفت. جهت مشاهده عکس اینجا کلیک کنید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی