عصر بازار

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد :

به کارگیری همیاران روابط عمومی، موجب رضایتمندی مشتریان می شود

عصر اعتبار- رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در کارگروه بازنگری طرح همیاران روابط عمومی استان اصفهان، گفت: به کارگیری همیاران روابط عمومی، موجب تکریم، پاسخگویی مناسب و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان در شعب سراسر کشور است.

به کارگیری همیاران روابط عمومی، موجب رضایتمندی مشتریان می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، منصور شیخ الاسلامی - رئیس اداره کل روابط عمومی بانک – در این کارگروه با بیان اینکه به کارگیری همیاران روابط عمومی، ابتکاری در راستای اهداف کلی بانک است، اظهار کرد: استفاده از همیاران اقدامی مؤثر برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و تأمین نیازها و انتظارات آنان است.

    رئیس اداره کل روابط عمومی با اشاره به مزیت‌های حضور همیاران در شعب، افزود: جلوگیری از سرگردانی مشتریان، کاهش نارضایتی، امکان جذب مشتریان در نخستین مراجعه به شعبه، افزایش میزان ماندگاری و جذب مشتریان، ارائه اطلاعات مناسب برای افتتاح حساب، حفظ مشتریان کلیدی و افزایش جذب منابع از جمله مزیت‌های به کارگیری همیاران روابط عمومی در شعب است.

    وی با بیان اینکه ما به دنبال افزایش کارایی و اثربخشی فرآیندها در روابط عمومی هستیم، عنوان کرد: شاخص‌های ارزیابی شعب در دفتر مرکزی تدوین شده است و این شاخص‌ها می تواند بانک را برای دست یابی به نتایج دقیق‌تر از سطح رضایتمندی مشتریان به خوبی یاری کند.

    شیخ الاسلامی با بیان اینکه مدیران شعب به خوبی با طرح‌ها و دستور العمل‌های صادره از اداره کل روابط عمومی آشنا هستند، افزود: استان‌ها با آمادگی کامل در حال اجرای دستور العمل‌های اداره کل روابط عمومی بانک هستند.

    وی ضمن تقدیر از مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اصفهان در خصوص حمایت از اقدامات روابط عمومی استان، اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان اصفهان به گونه‌ای عمل کرده است که بحث همیاران روابط عمومی به خوبی در سراسر شعب استان اصفهان به مرحله اجرا رسیده است.

    وی با اشاره به تدوین سند مدیریت برند بانک مهر اقتصاد، ابراز داشت: بررسی و ارزیابی دقیق بخش‌های مختلف بانک مهر اقتصاد و سنجش میزان رضایتمندی مشتریان برای تبدیل شدن برند بانک به یک برند برتر در میان مشتریان، لازم و ضروری است.

    رئیس اداره کل روابط عمومی با اشاره به لزوم تغییر شاخص‌های ارزیابی رضایتمندی مشتریان، بیان کرد: برنامه ها و طرح‌هایی که در قالب افزایش رضایتمندی مشتریان پیشنهاد می شود باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

    شیخ الاسلامی تصریح کرد: ساماندهی نقاط ارتباطی شعب و اجرای صحیح دستورالعمل‌های دفتر مرکزی از جمله نقاط مثبت مدیریت شعب استان اصفهان به شمار می رود.

    علیرضا زمانی – مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان اصفهان – نیز در این نشست ها به بیان گزارشی از اقدامات این بانک در حوزه روابط عمومی و تبلیغات پرداخت و گفت: روابط عمومی استان اصفهان در انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود به اثرگذاری اقدامات توجه نموده که همیاری و مشارکت در یادواره‌های شهدا و فعالیت های عام المنفعه از جمله اقداماتی هستند که در حوزه مسئولیت اجتماعی به واسطه اثرگذاری بالا صورت گرفته است.
    زمانی افزود: در استان اصفهان تلاش شده است تا در راستای بهره برداری بهینه از ابزارهای موجود در سطح شعب بتوانیم نیازهای مشتریان را در حوزه های اطلاع رسانی برآورده سازیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو