عصر بازار

مدیرعامل بیمه نوین:

نیروی انسانی مزیت رقابتی شرکت های بیمه می شود

عصر اعتبار- در ترسیم آینده شرکت بیمه نوین مهمترین نقش برعهده کارکنان بالاخص کارشناسان است چرا که این کارشناسان جوان هستند که آینده و موفقیت شرکت را با استعداد، انگیزه و تلاش خود رقم خواهند زد.

نیروی انسانی مزیت رقابتی شرکت های بیمه می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بیمه نوین در دیداری صمیمانه با کارکنان واحدهای ستادی با بیان این مطلب افزود: امروزه نیروی انسانی به عنوان منبعی ارزشمند و سرمایه ای اصیل برای سازمان ها شناخته می شود. ارزش نیروی انسانی در شرکت بیمه نوین نیز براساس شاخص های حرفه ای و اخلاقی سنجیده می شود. در نقشه راه شرکت بیمه نوین حفظ، پرورش و نگهداشت نیروی انسانی اهمیت ویژه ای دارد.
    کریم خان زند با اشاره به اهمیت عدالت سازمانی به عنوان مهمترین شاخص در عملکرد و تعهد سازمانی نیروی سازمانی گفت: عدالت سازمانی به مفهوم توزیع فرصت های برابر سازمانی براساس یک سیستم نظام مند برای تمام کارکنان براساس رفتار حرفه ای و اخلاقی مدنظر ماست.
    وی افزود: شاخص های رشد و ارتقا در این شرکت براساس دستورالعمل و رویه های مشخص خواهد بود. ارزش هایی براساس نوآوری، علاقه مندی، دلسوزی، سخت کوشی و شایسته سالاری و مدیریت اشتراکی ملاک و معیار ما برای داشتن سازمانی پویا و شاداب است.
    مدیرعامل بیمه نوین درخصوص اهمیت آموزش در یک سازمان یادگیرنده تصریح کرد: با توجه به تغییرات اقتصادی پیش رو آینده این صنعت بسیار رقابتی تر خواهد بود و در آن شرایط نیروی انسانی کارا و یادگیرنده مزیت رقابتی شرکت ها خواهند بود. به همین دلیل آموزش و توسعه مهارت های نیروی انسانی در تمام سطوح جزء اولویت و دغدغه اصلی شرکت است و باور داریم آموزش مهمترین رکن رسیدن به بهبود مستمر و حتی حل معضلات شرکت است.
    کریم خان زند در ادامه گفت: برای دستیابی به اهداف سازمان آموزش نقش اساسی بازی می کند تحصیلات در کنار آموزش و مهارت های شغلی با هدف بهنگام سازی دانش و توان نیروی انسانی در سازمان اهمیت دارد چرا که آموزش علاوه بر تقویت روحیه همدلی و همکاری به ارتقای سطح و مدل دانشی شرکت کمک خواهد کرد. توسعه شرکت در کنار توسعه ظرفیت های فردی اتفاق می افتد و این توسعه با تلاش بیشتر و پایبندی به چارچوب های اخلاقی و حرفه ای امکان پذیرخواهد بود.
    وی با اشاره به لزوم گسترش تعامل سازنده بین ستاد، شعب و نمایندگان خاطرنشان کرد: وظیفه همه ماست که برای ایجاد این پیوندهای سازمانی تلاش کنیم چرا که هیچ یک از هم جدا نیستیم و منافع تک تک ما با احترام متقابل و کمک به موفقیت یکدیگر به دست می آید. همان طور که ترسیم آینده روشن و مطمئن برای کارکنان وظیفه اخلاقی من است از شما می خواهم نسبت به آینده شرکت دلسوز و مسئول باشید.
    مدیرعامل بیمه نوین درپایان خطاب به کارکنان شرکت گفت: انتظار من این است که پاسخگویی را به عنوان یک فرهنگ در شرکت تبدیل کنیم و نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشیم. نتیجه استقرار این فرهنگ، اعتماد فراگیر و فعالیت در شرکتی با اهدف مشخص به دور از حاشیه در فضایی شفاف براساس صداقت و عدالت حرفه ای خواهد بود.
    در پایان این نشست کارکنان مسائل خود را با مدیر عامل مطرح کردند و کریم خان زند به سئوالات آنها پاسخ داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی