عصر بازار

خسرو فرحی:

پست بانک ایران به فعالان حوزه صادرات، تسهیلات ارزی پرداخت می‌کند

عصر اعتبار- پست‌بانک‌ایران براساس عاملیت بانکی صندوق توسعه‌ ملی، برای تأمین مالی طرح‌های فعالان بخش خصوصی به ویژه پیمانکاران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای صادرات محصولات تولیدی از محل منابع این صندوق تسهیلات ارزی پرداخت می‌کند.

پست بانک ایران به فعالان حوزه صادرات، تسهیلات ارزی پرداخت می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران ضمن اعلام این خبر گفت: این تسهیلات در راستای برنامه‌های دولت به‌منظور کمک به رونق تولید و کسب‌وکارهای بخش‌های خصوصی و عمومی و همچنین ارز آوری ناشی از صادرات پرداخت می‌گردد.
    وی افزود: به تمامی طرح‌ها و فعالیت‌های حوزه‌های ICT، دانش‌بنیان و صنعت کشور، نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه، حمل‌ونقل ریلی، نیروگاهی و آب شیرین‌کن‌ها تسهیلات ارزی واگذار می‌شود.
    فرحی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به طرح‌ها و فعالیت‌های حمل‌و‌نقل ریلی و همچنین طرح‌ها و فعالیت‌های نیروگاهی و آب شیرین‌کن‌ها مشروط به بازپرداخت اقساط شامل اصل و سود به صورت ارزی و یا امکان فروش ارز توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
    وی عنوان کرد: طرح‌ها و فعالیت‌های ارائه شده پس از بررسی کارشناسی توسط این بانک، در صورتی که طرح دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی باشد برای تائید نهائی به صندوق توسعه ملی ارسال و پس از طی مراحل تائید متناسب با نیاز طرح پرداخت تسهیلات ارزی صورت می‌پذیرد.
    فرحی تأکید کرد: سودآوری طرح به نحوی‌که بتواند از محل صادرات محصول خود به خارج از کشور نسبت به بازپرداخت اقساط به صورت ارزی اقدام نماید یکی از شروط اصلی تائید طرح می‌باشد.
    مدیرعامل پست بانک ایران درپایان اعلام کرد: آماده پذیرش طرح‌ها و فعالیت‌های فعالان حوزه صادرات در زمینه‌های اعلام شده هستیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی