عصر بازار

واحد مدیریت ارتباط بامشتریان موسسه اعتباری کوثر راه اندازی شد

عصر اعتبار- همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس "سامانه پاسخگوی کوثر" به بهره برداری رسید.

واحد مدیریت ارتباط بامشتریان موسسه اعتباری کوثر راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عصر روز یکشنبه مورخ 05/07/1394 طی مراسمی با حضور فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، دارانی معاون هماهنگ کننده ، معاونین و مدیران ارشد حوزه مرکزی، واحد مدیریت ارتباط بامشتریان(CRM) افتتاح گردید.

    در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، آئین افتتاحیه توسط آقای دارانی معاون هماهنگ کننده موسسه انجام پذیرفت،سپس شهرابی معاون بازاریابی و امور بین الملل موسسه با ارائه گزارشی درخصوص لزوم راه اندازی واحد مدیریت ارتباط بامشتریان و روند طی شده اظهار داشت: موسسه پس از پشت سر نهادن مراحلی همچون تکمیل شبکه شعب، اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی، حضور در بازار سرمایه، برندینگ و تثبیت جایگاه خود در بازار رقابت، جایگاهی ویژه در شبکه بانکی کشور کسب نموده است، حال بهبود سطح خدمت رسانی در لایه های مختلف سازمانی امری اجتناب ناپذیر و مهم خواهد بود. در همین راستا باتوجه به سیاست های این معاونت درسال 94 پیرامون ارتقاء و گسترش خدمات نوین بانکی، پس از راه اندازی و ارائه خدماتی از جمله، صندوق سرمایه گذاری کوثر یکم، صندوق امانات، بیمه، لیزینگ در شعب موسسه تکریم هرچه بیشتر مشتریان گرامی در اولویت کاری این معاونت قرار گرفت، لذا یکی از مهم ترین اقدامات در زمینه پاسخ گویی مناسب و به موقع با هدف مدیریت موثر مشتریان، راه اندازی واحد CRM بود که طی 6 ماه گذشته با پیگیری مجدانه کارشناسان معاونت در فاز اول "سامانه پاسخگوی کوثر"  امروز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

    معاون بازاریابی و امور بین الملل موسسه افزود: از جمله خدمات این سامانه میتوان به دسترسی ســریع و آســان تماس گیرندگان به اطلاعــات بانکی، اطلاع رســانی پیرامون محصولات، خدمات و آخرین اخبار و اطلاعات موسسه، دریافــت نقد، نظر و پیشــنهادهای مشــتریان گرامی اشاره نمود. کارکنان این مرکز در تلاش اند تا ارتباطی ســازنده، آموزنده، توام با احترام را برای مشــتریان فراهم کرده و همواره در راستای حفظ، بهبود و توسعه آن کوشا باشند.

    سپس فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل با تقدیر از معاونت بازاریابی و سایر دست اندرکاران راه اندازی سیستم CRM ، بر تغییر رویکرد سازمان از جذب منابع به سمت جذب مشتریان تاکید داشته و اظهار داشت:راه اندازی این واحد نقطه عطفی جهت جلب رضایت مشتریان است.

    وی ایجاد کانال و بستری امن، هماهنگ و یکپارچه جهت مدیریت ارتباط با مشتریان را از ملزومات یک سازمان پویا و مشتری گرا عنوان کرد.

    سپس وی از متولیان امر درخواست نمود با جدیت و تلاش پیگیر خود نسبت به راه اندازی و بهره بردای از سایر فاز های این واحد اقدام نمایند .

    شایان ذکر است این مرکز با بهره گیــری از امکانات گوناگون نرم افزاری و ســخت افزاری و با بهره جستن از درگاه هــا و کانال های مختلف از جمله شماره تلفن 42830-021 (با قابلیت دریافت نمابر و صندوق صوتی)، پیامــک 86777-021، آدرس ایمیل crm@kosarfci.ir، وب ســایت موسسه و ... زمینه برقراری ارتباطی دوســویه میان موسسه و مشــتریان، ســهامداران و سایر ذینفعان را مهیا ساخته است و تمامی همکاران در واحد  crm در تلاش اند تا براساس سیاست های مدیرعامل محترم همواره براساس تکریم و احترام، پاسخگو و راهنمای مشتریان گرامی در تمامی زمینه ها باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو