عصر بازار

در مراسم رونمایی از خدمت جدید بانک سپه

با توریست کارت بانک سپه مبادلات مالی گردشگران آسان می شود

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری و لزوم توجه به آن گفت: با توریست کارت بانک سپه مبادلات مالی گردشگران آسان می شود.

با توریست کارت بانک سپه مبادلات مالی گردشگران آسان می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰
  • بانک سپه
  • بانک سپه
  • بانک سپه
  • بانک سپه
  • با توریست کارت بانک سپه مبادلات مالی گردشگران آسان می شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سیدکامل تقوی نژاد در مراسم رونمایی از توریست کارت سپه که با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دکتر سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حجت الاسلام دکتر انصاری معاون حقوقی و پارلمانی مجلس، دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر قشقاوی معاون وزیر امور خارجه و بسیاری از مسئولین و مدیران کشور در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: بانک سپه همکاری نزدیکی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای حضور آسان گردشگران دارد، لذا توریست کارت را طراحی و اجرا کرد.
تقوی نژاد گفت: بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی و با دارا بودن شبکه گسترده شعب، با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقدام به طراحی محصول توریست کارت کرده است.
مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: توریست کارت برای استفاده گردشگران خارجی، اعم از اتباع سایر کشورها و ایرانیان مقیم خارج از کشور، در جهت تسهیل در امور مالی و انجام پرداخت ها طی مدت اقامت خود در ایران صادر می شود.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه افزود: توریست کارت سپه ضمن رعایت قوانین مربوط به مبارزه با پولشویی و لحاظ نمودن پروتکل های امنیتی ویژه، دارای مزیت های منحصر به فردی در مقایسه با سایرمحصولات مشابه می باشد.
تقوی نژاد قابلیت های توریست کارت سپه را سرعت در فرآیند صدور و تحویل کارت، امکان شارژ مجدد، امکان استفاده در کلیه دستگاه های خودپرداز و کارت خوان، امکان استفاده در درگاه های غیرحضوری و بهره مندی از تخفیف های ویژه در مراکز طرف قرارداد عنوان کرد.
وی سایر ویژگی های توریست کارت را ایجاد امنیت در نگهداری پول همراه مسافر و انجام کلیه خدمات بانکی شامل واریز، انتقال وجه، برداشت نقدی، خرید از طریق پایانه های حضوری و غیرحضوری برشمرد.
وی گفت: امروزه، صنعت گردشگری به یکی از صنایع کلیدی و پیشبرنده در مسیر توسعه اقتصادی کشورها تبدیل شده و با توجه به نقش به سزای آن در رشد و رونق اقتصادی از آن به عنوان «صادرات نامرئی» یاد می شود.
تقوی نژاد با بیان اینکه کشور ما، با برخورداری از تنوع اقلیمی و قومیتی، اماکن تاریخی، طبیعت زیبا و بکر و صنایع دستی گوناگون، دارای ظرفیت و پتانسیل فراوانی برای جذب گردشگران خارجی می باشد اظهار داشت: محدودیت هایی نظیر شرایط ناشی از تحریم های ناعادلانه، روابط محدود بین المللی، عدم وجود زیر ساخت های لازم و... باعث شده که تاکنون ظرفیت ها و فرصت های بخش گردشگری در ایران آن گونه که شایسته است رشد نکند.
مدیرعامل بانک سپه ادامه داد: براساس سند چشم انداز 20 ساله 11 درصد از اشتغال کشور باید توسط بخش گردشگری محقق شود.
وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید، توسعه صنعت گردشگری به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و شاهد افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور هستیم خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، با به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و لغو تحریم های بین المللی می توان به شکوفایی این صنعت در راستای ارزآوری، اشتغالزایی و کاهش وابستگی به اقتصاد نفتی، امیدوار بود که البته این امر نیز منوط به برنامه ریزی و همکاری کلیه نهادهای ذیربط می باشد.
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های گردشگران خارجی، چالش های ناشی از جابجایی وجوه نقد، تبدیل ارز، خرید امن و آسان با پول ملی کشور مقصد می باشد افزود: شبکه بانکی می تواند در رفع چالش های مذکور و تسهیل مراودات پولی گردشگران و تامین امنیت وجوه آنان، نقش بسزایی داشته باشد. بر این اساس می توان با صدورکارت های بانکی که قابلیت هایی نظیر توان ذخیره سازی اطلاعات، امنیت بالا و همچنین توانایی انجام مبادلات پولی بر خط را دارد این مشکل را مرتفع کرد.
وی با بیان اینکه توریست کارت سپه با قابلیت های فراوان برای نخستین بار طراحی و عملیاتی شده است اظهار داشت: موفقیت این طرح در گرو حمایت تمامی دست اندر کاران صنعت گردشگری به منظور انجام تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب می باشد. امید است این محصول جدید بانک سپه بتواند بخشی از انتظارات و برنامه های دولت تدبیر و امید را برای رونق گردشگری در کشور محقق کند.
این گزارش می افزاید در مراسم روز جهانی گردشگری از تمبر یادبود روز جهانی گردشگری و همچنین توریست کارت بانک سپه رونمایی شد. 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی