عصر بازار

مدیر طرح و برنامه بانک مسکن:

جذب منابع صندوق پس‌انداز مسکن یکم از ۳ هزار میلیارد تومان فراتر رفت

عصر اعتبار- مدیر طرح و برنامه بانک مسکن گفت: این بانک تا پایان هفتم مهر و طی ۹۳ روز کاری توانست سه هزار و ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان منابع مردمی جذب کند.

جذب منابع صندوق پس‌انداز مسکن یکم از ۳ هزار میلیارد تومان فراتر رفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن مرادی درباره آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن اظهار کرد: طی 93 روز کاری تا پایان روز هفتم مهر، سه هزار و 979 فقره حساب به مجموع 483 میلیارد و 300 میلیون تومان در صندوق پس‌انداز مسکن یکم شعب بانک مسکن شهرهای کمتر از 200 هزار نفر سرمایه‌گذاری شده است. به این معنا که به طور میانگین در هر روز 42 فقره حساب به میزان 500 میلیون تومان افتتاح شده است.
    مدیر طرح و برنامه بانک مسکن ادامه داد: در شهر تهران نیز سه هزار و 891 فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم به میزان هزار و 12 میلیارد و 900 میلیون تومان و به طور میانگین در هر روز 39 فقره حساب به میزان 9 میلیارد و 400 میلیون تومان افتتاح شده است.
    این مقام ارشد بانک مسکن تأکید کرد: در شهرهای بالای 200 هزار نفر، هشت هزار و 487 فقره حساب به مبلغ هزار و 533 میلیارد و 300 میلیون تومان در شعب بانک مسکن به صندوق پس‌انداز مسکن یکم واریز شده است. به طور میانگین در هر روز در این شهرها 98 فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح شده است.
    به گفته مرادی مجموع مبلغ سرمایه‌گذاری شده در حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم در این 93 روز کاری، 16 هزار و 357 فقره حساب به مبلغ سه هزار و 29 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است. به طور میانگین در هر روز 179 فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن به مبلغ 29 میلیارد و 400 میلیون تومان در شعب این بانک در سراسر کشور سپرده‌گذاری شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو