عصر بازار

قیمت مسکن در شهرک‌های اقماری تهران

عصر اعتبار- شهرک‌های پردیس، پرند، اندیشه و هشتگرد از شهرک‌های جدید در اطراف تهران هستند که بسیاری به دلیل مناسب بودن قیمت مسکن در آنها، در حالی که به تحصیل یا کار در تهران مشغول‌اند، خانه‌ای را در آن خریداری کرده و در آنجا زندگی می‌کنند.

قیمت مسکن در شهرک‌های اقماری تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، با توجه به قیمت بالای مسکن در شهر تهران، بسیاری از افراد که به دلایل مختلف مجبور به زندگی در این شهر هستند، ترجیح می‌دهند که به جای اجاره‌نشینی در خانه‌های این شهر، در شهرک‌های اطراف کلان‌شهر تهران خانه‌ای خریداری کنند و با آرامش در مسکن خود زندگی کنند و دغدعه‌ای برای پرداخت کرایه نداشته باشند.

    به گزارش اقتصادنیوز، شهرک‌های پرند و پردیس از شهرک‌هایی به شمار می‌روند که این روزها بسیاری از افراد که در تهران به تحصیل و کار مشغول هستند، در آن زندگی می‌کنند و قیمت هر متر مربع آپارتمان در آنها نیز با هم تفاوت زیادی دارند، البته باز هم گران‌ترین آپارتمان‌ها در این شهرک‌ها چیزی معادل ارزان‌ترین واحدها در شهر تهران هستند.

    در این شهرک‌ها مسکن‌های مهر نیز به فروش می‌رسند که شاید میزان پول نقد برای خریداری آنها، معادل پول رهن خانه‌ای در تهران باشد.

    یکی از مشاوران املاک در شهرک پردیس گفت: در این شهرک فازهای یک و دو بهترین خانه‌ها را در خود جای داده‌اند که اکثراً خانه‌های شخصی‌ساز هستند، البته فاز یک کمی قدیمی شده از این رو واحدهای موجود در فاز دو بهتر هستند و قیمت هر متر مربع از آنها از یک میلیون و 600 هزار تومان شروع می‌شود و تا 3.5 میلیون تومان ادامه دارد که اکثر این واحدها دارای متراژهای بالای 100 متر هستند و به صورت تک و توک واحدهای با متراژ‌های 80 یا 90متری در آنها پیدا می‌شود.

    او گفت: قیمت واحدهای موجود در فاز یک نیز از هر مربع یک میلیون و 100 هزار تومان شروع می‌شود و تا 2.5 میلیون تومان ادامه دارد.

    مشاور املاک دیگری در شهر جدید پرند بیان کرد: واحدهای موجود در فازهای صفر تا سه در شهرک پرند از واحدهای شخصی‌ساز به شمار می‌روند که قیمت هر متر مربع از آنها از یک میلیون تومان شروع شده و تا یک میلیون و 700 هزار تومان ادامه دارد.

    او گفت: واحدهایی که با قیمت هر متر مربع یک میلیون تومان به فروش می‌رسند مربوط به واحدهای هفت، هشت سال ساخت در فاز یک و واحدهایی که با قیمت هر متر مربع 1.7 میلیون تومان به فروش می‌رسند واحدهای موجود در فاز صفر هستند.

    شهرک اندیشه و شهر جدید هشتگرد نیز دارای واحدهای مسکونی فراوانی هستند که قیمت‌ این واحدها در مقایسه با خانه‌های موجود در تهران بسیار مناسب‌تر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    نویسنده: ساره ناصری
    برچسب ها
    پورسعید خلیلی