عصر بازار

عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون :

خدمت به مردم سیستان و بلوچستان نعمت بزرگی است

عصر اعتبار- عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: خدمت به مردمان سیستان و بلوچستان به ویژه در بعد پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و گره گشایی نعمت بزرگی است که باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

خدمت به مردم سیستان و بلوچستان نعمت بزرگی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بهمن خادم در مراسم تودیع و معارفه مدیریت شعب بانک توسعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خدمتگزاری بی منت به مردم استان های مرزی به ویژه این دیار باید در دستور کار باشد.

    وی افزود: اگر در راستای خدمت به مردم نگاه عدالت گونه را حاکم کنیم حسب یقین در راستای عنایت الهی به توفیقات بی شماری دست پیدا خواهیم کرد.

    عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون بیان کرد: با توجه به رشد بخش های مختلف مدیریت شعب سیستان و بلوچستان طی سه سال گذشته به خوبی می توان به ظرفیت های این دیار پی برد که با توجه به بدنه جوان این استان حسب یقین می توان در این راه بازدهی مناسبی داشت.

    وی تاکید کرد: نگاه مدیریتی و رفتاری سازمانی در این استان مرز نشین باید به گونه ای باشد که در راستای اجرای برنامه های اقتصادی بانک شغل برای مردم و گره گشائی از آنان صورت بگیرد در این صورت است که خداوند راضی است.

    تحقق سهم 25درصدی تعاون در اقتصاد با اعتقاد به آن محقق می‌شود

    عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت بخش تعاون اشاره کرد و گفت: تبدیل صندوق اعتباری تعاون به بانک 100درصدی دولتی کاری سخت و طاقت فرسا بود که توسط بدنه کارشناس این مجموعه انجام شد.

    خادم گفت: حال که چنین ظرفیتی ایجاد شده است باید تمامی تلاش های و برنامه ها در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در راستای رساندن سهم 25درصدی تعاون در اقتصاد صورت بگیرد.

    وی بیان کرد: تحقق این مهم از مهم‌ترین اهداف تعریف شده در اسناد بالادستی برای این بخش است و تنها در سایه باور و اعتقاد همگانی به تعاون میسر می‌شود.

    به گفته عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون، قطعا تعامل و همکاری سازمان‌های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان‌ها بیش از سایر سازمان‌ها لازم است.

    وی بیان کرد: توانمندسازی نیروها با ارائه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و پرداخت تسهیلات از طریق بانک توسعه تعاون موجب ایجاد فرصت‌های شغلی و حفظ اشتغال موجود در جامعه می‌شود.

    وی در بخشی دیگر یکی از دلایل پیشرفت کشورها را وحدت، مسئولیت‌پذیری، احترام به قانون، احترام به حقوق شهروندان، عشق به کار، تحمل سختی‌ها برای نسل آینده، درآمدهای مشروع، میل به نظم پذیری و باور داشتن به کارها عنوان کرد.

    خادم اظهار داشت: بر این اساس همه باید تلاش کنیم تا با همت مضاعف و کار مضاعف بیش از پیش کشور را در بخش‌های مختلف توسعه دهیم.

    عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون وجود معوقات بانکی را یک عیب برای سیستم بانکی عنوان کرد و گفت: وجود معوقات بانکی می‌تواند موجب ضعیف شدن پایه‌های پولی و رونق اقتصادی شود، از این رو مسئولان باید برای بازگشت معوقات به سیستم بانکی تلاش کنند.

    به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این نشست از زحمات بیش از سه سال، رضا ملائی که به عنوان مدیریت جدید خراسان جنوبی منصوب شده است، در پست مدیریت شعب سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر و محمد رضا ریگی به عنوان سرپرست استان معرفی شد.

    به گزارش مهر ، تحویلداری شعبه خاش، کارشناس اعتباری، مسئول اعتبارات، بازرس، رئیس دایره اعتبارات، معاونت اداری و مالی و معاونت اجرائی در سوابق 10ساله محمد رضا ریگی در بانک توسعه تعاون است که امروز به عنوان سرپرست مدیریت شعب سیستان و بلوچستان معرفی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو