عصر بازار

بخش جراحی قلب باز بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر افتتاح می‌شود؛

نخستین عمل جراحی قلب باز شمال کشور در بیمارستان تأمین اجتماعی ولیعصر(عج) قائمشهر انجام شد

عصر اعتبار- مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران از انجام نخستین عمل جراحی قلب باز در مرکز جراحی قلب باز شمال کشور واقع در قائمشهر خبر داد و گفت: این مرکز همزمان با سفر هیأت دولت به استان مازندران به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

نخستین عمل جراحی قلب باز شمال کشور در بیمارستان تأمین اجتماعی ولیعصر(عج) قائمشهر انجام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکترمحمد خورشیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین عمل جراحی قلب باز بر روی دریچه قلب یک بانوی 43 ساله مازندرانی انجام شد .

    وی افزود : مرکز جراحی قلب باز بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر خدمات درمانی مورد نیاز را به بیش از چهار میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در استان های گیلان ، گلستان ، سمنان و مازندران ارائه می کند .

    مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت : ساخت مرکز جراحی قلب باز تامین اجتماعی شمال کشور از سال 1387 در جوار بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر آغاز و تاکنون 250 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن هزینه شد .

    وی افزود : این مرکز با 50 تخت بستری و تخصصی ،  4 اتاق عمل جراحی ، آی سی یو و آنژیوگرافی در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع احداث شده است.

    پیش از راه اندازی مرکز جراحی قلب باز بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر و به علت نبود این مرکز درمانی خاص، بیمه شدگان تامین اجتماعی شمال کشور برای انجام جراحی قلب باز مجبور به طی مسافت و رفتن به تهران برای انجام این عمل بودند.

    مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به جذب 137 نفر به عنوان کادر درمانی در این بیمارستان، گفت: روزانه پنج عمل آنژیوگرافی بر روی بیماران در این مرکز درمانی انجام می‌شود.

    وی به نیاز اعتباری 40 میلیارد ریالی برای تکمیل مرکز جراحی قلب باز شمال کشور اشاره کرد و افزود : با تکمیل این میزان اعتبار ، همزمان با سفر آتی هیات دولت به مازندران این پروژه افتتاح می‌شود .

    بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر یکی از پنج بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در مازندران است.این بیمارستان که از دهه 40 فعالیتش را آغاز کرد، دارای بخش‌های فوق تخصصی، تخصصی بستری، سرپایی، پاراکلینیک، سنگ شکن، سی تی اسکن و تصویربرداری پزشکی است.

    مرکز جراحی قلب باز تامین اجتماعی شمال کشور در جوار بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر ساخته شده و در در سفر هیأت دولت به استان مازندران به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعید خلیلی