عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو در بندرعباس

عصر اعتبار- علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن از مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو در بندرعباس بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو در بندرعباس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این بازدید که به همراهی نوروززاده رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سیدمحمد بطحایی معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسط انجام شد زمینه همکاری‌های مشترک در آینده مورد بررسی قرار گرفت.
    افخمی در جریان دیدار مزبور به ارائة‌ راهکارهای مناسب به منظور رونق و بهره‌گیری هرچه بهتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو پرداخت.
    وی در ادامه سفر خود به استان هرمزگان با چادری استاندار هرمزگان نیز دیدار کرده و به تشریح اقدامات انجام شده توسط بانک به منظور توسعة اقتصادی استان پرداخت.
    افخمی در ادامه این سفر در شعبة بانک در بندرعباس حضور یافته و پس از استماع گزارش عملکرد شعبه رهنمودهای لازم برای ارتقاء سطح فعالیت‌های شعبه بیان کرد.
    گفتنی است، بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از این مجتمع کشتی‌سازی به دعوت رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران انجام گرفته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعید خلیلی