عصر بازار

شفاف سازی از سیاست های بیمه دانا درسال جاری است

عصر اعتبار- رئیس هیأت مدیره بیمه دانا ، شفاف سازی ، تقویت توانگری مالی از طریق ارتقاء شاخص نقدینگی، وصول مطالبات و همچنین اصلاح ترکیب پرتفوی را بعنوان سیاست های این شرکت در سال جاری برشمرد .

شفاف سازی از سیاست های بیمه دانا درسال جاری است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر جعفری در جلسه شورای مدیران این شرکت ضمن تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر و هفته دفاع مقدس ، به حادثه تلخ جان باختن زائران در منا اشاره کرد و این ضایعه دردناک را تسلیت گفت .

       وی حفظ منافع سازمانی را از اولویت های هیأت مدیره دانست و افزود: بیمه دانا دارای برتری های زیادی در صنعت بیمه است که ظرفیت بالای نیروی انسانی توانمند و وجود مدیران حرفه ای در آن از جمله این مزیت هاست که می بایست با برنامه ریزی درست این ظرفیت ها در جهت منافع سازمانی هدایت شوند.

        دکتر جعفری ضمن تحلیل بازار بیمه کشور ، عملکرد شرکت بیمه دانا را در نیمه اول سال جاری در مقایسه با بازار بیمه ، به ویژه در شاخص های رشد حق بیمه ، سهم بازار، نقدینگی ، وصول مطالبات و ترکیب پرتفوی ، مورد ارزیابی قرارداد و گفت : اگرچه بخشی از این عملکرد نتیجه اجرای سیاست شفاف سازی است ، ولی با استفاده بهینه از برخی ابزارها و ظرفیتهای موجود می توان این شاخصها را بهبود بخشید که باید با تلاش و همدلی بیشتر و اهتمام ویژه به سیاستهای راهبردی در نیمه دوم سال شاخص های نامطلوب را ترمیم نمود و در پایان سال مالی ، مناسب ترین پرتفوی را با توجه به میزان توانگری مالی و با حاشیه سود خالص مورد انتظار ارائه نمود.

       وی پیگیری وصول مطالبات معوق را از وظایف و رسالتهای مهم مدیران زحمتکش و دلسوز شرکت بیمه دانا دانست و با تأکید بر اصلاح پرتفوی افزود: برای هیأت مدیره به عنوان نماینده سهامداران شرکت ، دستیابی به  پرتفوی اقتصادی و حاشیه سود مناسب اهمیت ویژه ای دارد و امیدواریم این مهم به نحو مطلوب در نیمه دوم سال اتفاق افتد.

       رئیس هیأت مدیره در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت موجود فضاها و ابنیه اداری ، بهسازی و نوسازی ساختمان های شرکت و فضاهای اداری را مورد تأکید قرار داد و از مدیریت متبوع خواست تا برنامه جامعی در خصوص انجام این مهم و ساماندهی ساختمانهای اداری  و نحوه چیدمان اداری دردستورکار هیأت مدیره قرار دهد .

       وی در پایان سخنان خود ، مسئولیت پذیری ، مشورت پذیری و استفاده از خرد جمعی دراتخاذ تصمیمات حرفه ای و تخصصی ،روحیه تعامل ، همکاری و همدلی ، انتفاد پذیری ، پرهیز از حاشیه ها، رعایت ضوابط ومقررات و مصوبات هیأت مدیره ، تکریم ارباب رجوع ، احترام به نظرات دیگران ، انتخاب درست کارکنان و تیم کاری و رعایت تقوای الهی را از جمله ویژگی های مدیران موفق ذکر کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی