عصر بازار

تندیس بانک برتر ایران در گروه مشتری‌مداری به بانک کارآفرین اعطا شد

عصر اعتبار- در سومین جشنواره ملی سالیانه برترین شرکت‌های ایران (TOPEX) تندیس و نشان بانک برتر ایران در گروه مشتری‌مداری در سال ۹۴، به بانک کارآفرین اعطا شد.

تندیس بانک برتر ایران در گروه مشتری‌مداری به بانک کارآفرین اعطا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در سومین جشنواره ملی سالیانه برترین شرکت‌های ایران (TOPEX) که مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون ارتباطات بین‌المللی رهبری، عضو مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فعالان اقتصادی و مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های برتر بخش خصوصی برگزار شد، تندیس و نشان ویژه برترین بانک ایرانی در گروه مشتری‌مداری در سال 94، به بانک کارآفرین اعطا شد.

    گفتنی است از اهداف این جشنواره که برای سومین سال پیاپی برگزار شده است، معرفی ملی و بین‌المللی توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و پیشرفت‌های صنعت و تجارت کشور و همچنین ایجاد فضای تعامل مدیران بخش دولتی و خصوصی است.

    بر اساس این گزارش، ایجاد پل ارتباطی منظم و سالانه بین صنعت، مخاطبین، مصرف کنندگان، مشتریان و مدیران در بخش‌های صنعتی و تجاری کشور از جمله اهداف دیگر این جشنواره ملی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی