عصر بازار

بازدید عضو هیأت مدیره پست بانک ایران از مدیریت شعب استان فارس

عصر اعتبار- دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران از مدیریت شعب استان فارس بازدید و در مراسم تودیع مدیرپیشین و معارفه مدیر جدید این استان حضور یافت.

بازدید عضو هیأت مدیره پست بانک ایران از مدیریت شعب استان فارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان حادثه منا و تبیین اصول مدیریت بهتر از دیدگاه حضرت علی(ع)، همکاری مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان را نشانه انسجام مجموعه دانست و آمادگی این بانک را به‌عنوان بانک عامل وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ارائه خدمات در حوزه ICT اعلام کرد.
    صباغی از مسئولان شبکه بانکی کشور درخواست کرد با توجه به ظرفیت‌های ویژه پست بانک ایران و امکان ارائه خدمات آنان از طریق دفاترخدمات بانکی، انتظار داریم همکاری‌های لازم گسترش یابد.
    محمود شیردل مدیرامور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران نیز در مراسم مذکور گفت: تغییر و جابجایی لازمه تحول و پویائی در یک مجموعه است و این تغییرات هم بر این اساس صورت گرفته است.
    همچنین در ادامه بهرام رضائی‌عرب مدیرپیشین پست بانک استان فارس، گزارشی از عملکرد این استان در دوران مسئولیت خود ارائه و سپس احمد فرهمند مدیرجدید این استان به تشریح اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های کاری خود پرداخت.
    گفتنی است: درپایان با اهداء لوح از تلاش‌های بهرام رضائی‌عرب مدیرپیشین پست بانک استان تجلیل و حکم انتصاب احمد فرهمند به سمت مدیرشعب جدید این استان به وی ابلاغ شد.
    شایان ذکر است: در این مراسم مدیران ادارات‌کل زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، مدیران شبکه بانکی، استانداری و کارکنان پست‌بانک استان نیز حضور داشتند که هریک ضمن تبریک به فرهمند از زحمات و تلاش‌های رضائی‌عرب تقدیر کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو