عصر بازار

وزیر ارتباطات:

پست بانک از گسترش کسب و کارهای کوچک و متوسط حمایت می‌کند

عصر اعتبار- دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه دومین همایش ملی روز روستا که با حضور رئیس جمهور، برخی از وزراء، استانداران، دهیاران و رؤسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله پست‌بانک‌ایران و فعالان حوزه ICT برگزار شد گفت: این بانک با حضور در تمامی نقاط کشور تلاش می‌کند از کسب وکارهای کوچک و متوسط با پرداخت تسهیلات حمایت کند.

پست بانک از گسترش کسب و کارهای کوچک و متوسط حمایت می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر واعظی ضمن بیان مطلب فوق افزود: پست بانک ایران، بانک تخصصی حوزه ICT و بانک توسعه روستائی است که توانسته با ارائه خدمات خرده‌بانکداری در این مناطق و در راستای حمایت از کسب و‌کارهای کوچک و متوسط و تولیدات ملی در زمینه اشتغال‌زائی و محرومیت‌زدائی گام‌های مؤثری بردارد.
    وی با اشاره به عدم توجیه اقتصادی حضور سایر بانک‌ها در مناطق روستائی و کم برخوردار جهت ارائه خدمات بانکی و پوشش‌ بیش از 30درصدی این مناطق توسط پست بانک ایران اظهارداشت: ارائه خدمات پولی و بانکی توسط 14هزار باجه و دفتر نمایندگی بانکی، ایجاد بیش از 80 هزار شغل از طریق اعطای تسهیلات، افتتاح بیش از 7 میلیون حساب پس¬انداز روستائی، پرداخت بیش از 11 هزار فقره تسهیلات قرض¬الحسنه روستائی و پرداخت یارانه یک میلیون و 600 هزار خانوار روستائی خدمتی است که این بانک در راستای برنامه‌های دولت و توسعه عدالت اجتماعی انجام می‌دهد.
    واعظی در ادامه با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک درسطح کشور عنوان‌کرد: خوشبختانه پست بانک ایران با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با نصب و بهره‌برداری بیش از 61 هزار دستگاه خودپرداز(ATM)، پایانه فروش (POS) و پایانه شعب (PINPAD) در سطح روستاهای کشور توانسته است خدمات شایسته‌ای را به هموطنان روستائی ارائه کند.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت در تلاش است تا امکانات روستائیان نیز همانند شهرنشین‌ها شود گفت: خدمت به روستائیان از افتخارات دولت یازدهم است.
    گفتنی است: همایش مذکور به مناسبت پانزدهم مهرماه روز ملی روستا و با رویکرد تبیین نقش روستاها در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طی روزهای سیزدهم و چهاردهم مهرماه سال جاری در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار می‌شود.
    شایان ذکر است: در همین راستا، نمایشگاهی از توانمندی‌های روستاها در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با عنوان "روستا کانون تولید و ارزش‌آفرینی" برگزار می‌گردد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو