عصر بازار

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان در بازدید از مرکز قلب قائمشهر:

توجه سازمان تأمین اجتماعی به مسئله درمان افراد تحت پوشش قابل تحسین است

عصر اعتبار- نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر با حضور در مرکز جراحی قلب باز شمال کشور در بیمارستان تأمین اجتماعی ولیعصر(عج) قائمشهر از نخستین بیمار جراحی شده این مرکز عیادت کرد.

توجه سازمان تأمین اجتماعی به مسئله درمان افراد تحت پوشش قابل تحسین است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آیت الله علی معلمی  را در این بازدید دکتر جعفریان، مشاورعالی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، مهندس عابدینی مدیرعامل شرکت خانه سازی و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران همراهی می کردند.
    آیت الله معلمی توجه جدی سازمان تأمین اجتماعی به مسئله درمان افراد تحت پوشش را سزاوار تحسین دانست و تأکید کرد: بعد از تحریم اقتصادی علیه ملت ایران، تهیه و تدارک امکانات و تجهیزات درمانی دچار مشکل شده  بود.
    آیت الله معلمی افزود: با تلاش مسئولان سازمان تأمین اجتماعی به ویژه دکتر نوربخش که شاهد پیگیری های وی و همکاران ایشان بودیم، این پروژه عظیم به سرانجام رسید.
    آیت الله معلمی خاطر نشان کرد: در عید سعید غدیر خم نخستین جراحی قلب باز در مرکز فوق تخصصی جراحی قبل باز بیمارستان تأمین اجتماعی قائمشهر انجام شد.
    نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان ابراز امیدواری کرد این مرکز همواره آمادگی لازم را داشته باشد تا به بیماران خدمات درمانی ارائه کند .
    همچنین آیت الله معلمی ضمن عیادت ازنخستین بیمار جراحی شده قلب در این مرکز، در جریان درمان وی قرار گرفت و برای این بیمار آرزوی سلامتی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی