عصر بازار

راه های میلیاردر شدن در بازار سهام

عصر اعتبار- سرمایه‌گذاری در بازار سهام، روشی است تا کمی بیشتر پول نقد اضافی به‌دست آورید. در واقع، با روش درست و مهارت‌های مناسب، سرمایه‌گذاری حتی با مبالغ کم در بازار سهام می‌تواند شما را در مسیری قرار ‌دهد که درآمد میلیاردری داشته باشید.

راه های میلیاردر شدن در بازار سهام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از برترینها،سرمایه‌گذاری در بازار سهام، روشی است تا کمی بیشتر پول نقد اضافی به‌دست آورید. در واقع، با روش درست و مهارت‌های مناسب، سرمایه‌گذاری حتی با مبالغ کم در بازار سهام می‌تواند شما را در مسیری قرار ‌دهد که درآمد میلیاردری داشته باشید.

    این‌که میلیاردر بازار سهام شوید کار آسانی نیست و معجزه‌ای نیست که یک شبه اتفاق بیفتد ولی امکان‌پذیر است، همان‌طور که تعدادی از دانشجویان‌ام مثل تیم.جی و میشل.

    جی ثابت کرده‌اند. اگر می‌خواهید میلیاردر بازار سهام شوید، در اینجا 10 نکته از ثابت‌شده‌ترین نکات آمده است تا به اهداف‌تان و درآمدی دست یابید که همیشه خواستار آن بوده‌اید.

    10 گام‌ برای این‌که میلیاردر بازار سهام شوید

    1.به سهام‌های پرخرید‌و‌فروشی توجه کنید که افزایش جدیدی داشته اند

    وقتی به دنبال رویاهای‌تان‌ در بازار سهام هستید، مطمئن شوید که به سهام‌های داغ توجه دارید. تحقیق‌تان را انجام دهید، به الگو‌های‌شان نگاه کنید و توجه‌تان را معطوف سهام‌هایی کنید که در حال رشد هستند، زیرا در نظر دارید آنها را دنبال کنید تا به افزایش جدیدی برسید. به سهام‌هایی توجه نکنید که در پایین‌ترین حد هستند.

    10 گام‌ برای این‌که میلیاردر بازار سهام شوید

    2. می‌توانید خرید‌و‌فروش اعتباری انجام دهید

    بعضی از آدم‌ها فکر می‌کنند برای ثروتمند شدن به بازار داغ نیاز دارند. قضیه از این قرار نیست. فروش اعتباری را نادیده نگیرید. مجبور نیستید برای مدت طولانی یک سهام را نگه دارید تا سود کنید. فقط موفقیتی را مدنظر داشته باشید که زمانی تاجران داشته‌اند.آن‌ها مظهر کسب درآمد از فروش اعتباری هستند.

    3. به سرعت جلوی ضررتان را بگیرید

    اگر می‌خواهید در بازار موفق باشید، خودتان را کاملا از آن وضعیت رها کنید. اگر با مشکلی روبه‌رو شوید، جلوی ضررتان را بگیرید و سریع به حرکت خود ادامه دهید. به شکست‌تان فکر نکنید ولی در عوض، به آینده نگاه کنید. قرار است شکست بخورید، پس حاضر و آماده باشید تا پیش بروید.

    10 گام‌ برای این‌که میلیاردر بازار سهام شوید
    4. نترسید که کل سود یا بخشی از آن را بگیرید

    مسئله‌ی مهم در درآمد شما این است که واقعا سود نیستند مگر این‌که کسب شده باشند. نترسید که بخشی از سود را از آن خود کنید یا خیلی زود به سود برسید. بازار به سرعت تغییر می‌کند؛ خوب است وقتی حس می‌کنید موقعیت مناسب است خارج شوید و سودهایی را که می‌توانید به‌دست آورید.

    5. پذیرای فناوری جدید باشید

    دنیا در حال تغییر است و این تغییر به سرعت روی می‌دهد، پس اگر می‌خواهید در بازار سهام موفق باشید، باید همراه آن تغییر کنید. اینک زمانی نیست که از شرکت‌های فناوری بترسید. این‌ها، شرکت‌های آینده هستند.

    از فناوری و مدل‌های جدید کسب‌و‌کار استقبال کنید و مشتاق باشید و بخواهیدکه با مدنظر داشتن سرمایه‌گذاری‌تان، جلوتر از زمان حرکت کنید.

    6. سهام‌های نقدشونده را دودستی بچسبید

    اگر می‌خواهید درآمد جدی داشته باشید، بهترین راه این است که به سهام‌های نقدشونده و بسیار خرید‌و‌فروش‌شده بچسبید. سعی کنید به هر قیمتی از سهام‌های غیرنقدی دور بمانید. این‌ها سهام‌هایی هستند که وعده‌های بزرگی می‌دهند ولی از روند گذشته‌شان بالاتر نمی‌روند.

    10 گام‌ برای این‌که میلیاردر بازار سهام شوید

    7. هرچیزی را که سهام می‌گوید باور نکنید

    در دنیای تجارت، بحث فایده‌ای ندارد. به وعده‌ها یا جاروجنجال‌ها گوش نکنید، فقط به عملکرد سهام نگاه کنید. تحقیق‌تان را بکنید، توجه کنید آن سهام چطور عمل می‌کند و واقعا چه عملکردی را انتخاب می‌کند. در این صورت خواهید فهمید در آینده چه انتظاری از سهام دارید.

    8. متنوع باشید و از اهرم(مالی) استفاده نکنید

    زیاد خود را به دردسر نیندازید. آدم‌های بسیاری در مورد تنوع و استفاده از اهرم صحبت می‌کنند. این، راه درآمد میلیاردری نیست. من عموما هربار یک تا دو سهام را نگه می‌دارم و بیش از 30درصد دارایی‌ام را در سرمایه‌گذاری‌هایم استفاده نمی‌کنم. درست است!

    9. نیازی نیست کف قیمت بخرید و به سقف بفروشید

    بنابراین، بسیاری از تاجران جدید به ضرب‌المثل قدیمی توجه دارند که باید به پایین‌ترین قیمت بخرید و بالاترین قیمت بفروشید.

    بله، خوب می‌شد اگر می‌توانستید این کار را انجام دهید، زیرا این به معنای بیشترین سودها است ولی فقط باید به نوسان قیمت‌ها توجه کنید، نه الزاما به بالا و پایین رفتن آن‌ها. می‌توانید میانگین را در نظر بگیرید و سودهای عمده‌ای به جیب بزنید.

    10 گام‌ برای این‌که میلیاردر بازار سهام شوید

    10. همیشه برنامه‌ای داشته باشید

    اگر واقعا می‌خواهید موفقیت بلندمدتی در بازار سهام داشته باشید، بهترین چیزی که می‌توانید انجام دهید این است که در هر تجارتی با برنامه‌ای بسیار خاص وارد شوید.

    قبل از این‌که شروع کنید، برای آن‌چه از سرمایه‌گذاری‌های‌تان می‌خواهید نمایه‌ی خاصی از احتمال خطر/پاداش ایجاد کنید، و آنها را ول نکنید، مهم نیستند چه هستند. هرگز از برنامه فاصله نگیرید.

    درآمد میلیاردری از بازار سهام کاری دلهره‌آور به‌نظر می‌سد، ولی چیزی است که می‌توانید به آن برسید، اگر از این مراحل پیروی کنید و این روش اختصاصی را به ‌خاطر بسپارید.

    اگر خودتان را برای مواجهه با مشکلات و درک چالش‌هایی آماده کرده‌اید که همراه این راهبرد سرمایه‌گذاری است، پس خودتان را به دستیابی به اهداف سرمایه‌گذاری‌تان نزدیک و نزدیک‌تر کنید، همان‌طور که دانشجویان میلیاردری من کرده‌اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی