عصر بازار

بانک کشاورزی عامل رسمی خرید ذخائر استراتژیک شد

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی صبح امروز در جمع مدیران ستادی بانک کشاورزی ضمن بیان این که تا کنون ۹۲۰۰۰ میلیارد ریال وجه خرید تضمینی گندم توسط بانک کشاورزی توزیع شده است گفت: با تایید دولت محترم، بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه، بانک کشاورزی به عنوان عامل رسمی خرید ذخایر استراتژیک کشاورزی تعیین شد .

بانک کشاورزی عامل رسمی خرید ذخائر استراتژیک شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر شهید زاده در همایش مدیران بانک کشاورزی که روز چهارشنبه 15 مهرماه در مرکز آموزشی رفاهی بابلسر برگزار شد، تبدیل اضافه برداشت بانک کشاورزی از بانک مرکزی به خط اعتباری، تحقق مرحله اول افزایش سرمایه بانک کشاورزی و تعیین تکلیف مطالبات بانک از دولت بابت صندوق بیمه کشاورزی را از جمله رویدادهای مثبت برای این بانک دانست.

    وی افزود: بخش زیادی از درآمد بانک می تواند از محل بازارهای بین المللی باشد پس شایسته و بایسته است تا با شناخت ریسک بازارهای بین المللی، قوانین بانکداری بین الملل  و استفاده صحیح و موثر از اعتماد و وجهه مثبت بانک در جوامع بین المللی شرایط آن را فراهم کنیم .

    دکتر شهید زاده همچنین خواستار توجه ویژه مدیران و کارکنان به منابع صندوق توسعه ملی به عنوان راهکاری برای جذب منابع مردمی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی