عصر بازار

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد:

روابط عمومی نقش مهمی در معرفی خدمات به مشتریان دارد

عصر اعتبار- با حضور رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از شعب استان خوزستان نظارت ستادی به عمل آمد.

روابط عمومی نقش مهمی در معرفی خدمات به مشتریان دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، منصور شیخ الاسلامی - رئیس اداره کل روابط عمومی بانک - در نشست با مدیران شعب استان با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی بانک، هدف از نظارت های ستادی و سرکشی از شعب را بررسی نحوه اجرای دستور العمل های ابلاغی و کیفیت اجرای آن در شعب عنوان کرد.

    وی اظهار داشت: اداره کل روابط عمومی در صدد است تا با ارتباط نزدیک با همکاران، نقاط قابل بهبود را شناسایی کرده و نقطه نظرات کارکنان را در راستای اهداف بانک به کار گیرد.

    رئیس اداره کل روابط عمومی نقش روابط عمومی ها  را در معرفی و ارائه خدمات پولی و مالی اسلامی به مشتریان بسیار موثر و تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: همیاران روابط عمومی باید ارزش های بانک را به صورت رسا و شیوا به مشتری اطلاع رسانی  کنند.

    شیخ الاسلامی خاطر نشان کرد: همیاران روابط عمومی ها باید با ارتباط موثر، شناخت روحیات مشتری و مدیریت ابزارهای ارتباطی به دنبال اثر گذاری و افزایش رضایت مندی آن ها باشند.

    وی به دستاوردهای بانک مهر اقتصاد و جایگاه آن در میان بانک های کشور اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها و ارتقاء جایگاه مرهون تلاش های تمامی همکاران در سراسر کشور است .
    در ادامه، رستم پور – مدیر کل شعب استان خوزستان – با ارائه گزارشی از عملکرد استان، گفت: بی شک یکی از فواید نظارت ستادی شناخت نقاط  ضعف مجموعه می باشد که با اصلاح آن می توان با سرعت بیشتر به اهداف مورد نظر بانک دست یافت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی