عصر بازار

رونمایی از ۵ نرم افزار بانکی در دومین همایش فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر

عصر اعتبار: دومین همایش فناوری با حضور مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر در شهر مقدس قم برگزار شد.

رونمایی از ۵ نرم افزار بانکی در دومین همایش فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فهیمی پور قائم مقام موسسه در دومین همایش فناوری اطلاعات که دراستان قم برگزار شد، با اشاره به قانون بانکداری اسلامی گفت: همه بانک ها متعهد به اجرای این قانون هستند، آنچه در قرض الحسنه هست، هیچ گونه سودی گرفته نمی شود و موسسه اعتباری کوثر هیچ گونه کارمزدی از مشتریان خود دریافت نمی کند .

وی افزود: رفتن موسسه به بازار فرابورس از دیگر افتخارات ما بود که انجام شد و از سوی دیگر افتتاح صندوق سرمایه گذاری سهام کوثر است که یک جای امن برای سرمایه گذاری مردم می باشد و همچنین مدت زیادی به فکر شکل گیری صندوق امانات بودیم که در تهران این سرویس را شروع کردیم و در دیگر استان ها نیز این را دایر می کنیم.
قائم مقام موسسه اعتباری کوثر ابراز داشت: یکی از اقدامات دیگر موضوع سوپرمارکتینگ بوده که انجام شده و امسال نیز میز بیمه کوثر در تعدادی از شعب شروع به کار کرد و مقارن با عید قربان نیز خدمت لیزینگ انجام شد.

وی گفت: همه مسائل ما بر اساس قانون است و ارتباطات قانونی در خصوص لیزینگ وجود دارد که امیدواریم بتوانیم خدمت رسانی به مردم کنیم.
فهیمی پور با تاکید بر موضوع مشتری مداری گفت: ارتباط با مشتری امر بسیار مهمی است که در این زمینه از امکانات فناورانه باید استفاده کرده و بهره ببریم که در دستور کار داریم.

سپس مهندس نجفی سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات گفت : با توجه به تاکیدات دکتر رضایی مدیر عامل محترم مبنی بر حرکت از سمت جذب منابع به سمت جذب مشتری و ارائه خدمات نوین بانکی و همچنین در راستای تاکید و اهتمام ویژه بر رعایت اصول مشتری مداری توسط کارکنان که مستلزم فعالیت و تلاش هر چه بیشتر کارشناسان فناوری استان ها می باشد، با هدف یکپارچه سازی و انتقال اهداف و سیاست های موسسه، ارتقاء سطح تعاملات و آموزش کارشناسان این حوزه با رویکرد نوینی برگزار شد .
موسسه اعتباری کوثر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نقش موثری دارد

سید مهدی صادقی استاندار قم در این همایش گفت: به سهم خودم به همه مسئولان موسسه کوثر خیرمقدم می گویم که در شهر کریمه اهل بیت(ع) حاضر شدند.
وی اظهار داشت: برگزاری این همایش ها به منظور ارتقا سطح فناوری است و از موسسه کوثر که نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته است قدردانی می کنم و موسسه کوثر یکی از موسسات اعتباری خدمت رسان است و توانسته  مسیر پیشرفت و گسترش را به خوبی طی کند .

صادقی ابراز داشت: امیدوارم آن چیزی که در جهت توسعه و پیشرفت استان است ایجاد شود و این موسسه بتواند اعتبارات لازم را تنظیم و در اختیار توسعه اقتصاد خورد و کلان قرار دهد.
همزمان با برگزاری این همایش از پنج نرم افزار جدید بانکی و تمبر رونمایی شد.

در این مراسم فهیمی پور قائم مقام موسسه ، سید مهدی صادقی استاندار قم، و دیگر مسئولین استانی حضور داشتند، از پنج نرم افزار تولید شده، و تمبر یاد بود همایش رونمایی شد.
سامانه ussd #744* یکی از این نرم افزارهایی بود که از طریق آن کلیه خدمات بر روی تلفن همراه بدون نصب نرم افزار و بدون دسترسی به اینترنت انجام می شود.

نرم افزار شعبه یاب و سایت موسسه از دیگر نرم افزارهای موسسه کوثر بود که امروز از آن رونمایی شد.
همچنین در این مراسم از پرتابل اینترنتی موسسه رونمایی شد که موسسه اعتباری کوثر قم به عنوان پایلوت توانسته این پرتابل ویژه را برای نخستین بار در قم اجرایی کند.

نسل سوم اینترنت بانک موسسه اعتباری کوثر که با طراحی روابط عمومی موسسه انجام گرفته امروز رونمایی شد و با راه اندازی آن دیگر برای انجام خدمات بانکی نیاز به حضور در شعب نیست.
شایان ذکر است این سیستم ها تمامی مجوزهای امنیتی را کسب  و مورد تایید کارشناسان ذیربط قرار گرفته است.

همچنین در حاشیه این همایش، کارشناسان فناوری موسسه کوثر با حضور در مسجد مقدس جمکران ضمن زیارت این مکان مقدس ، دعای توسل را نیز قرائت کردند.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو