عصر بازار

قهرمانی فوتسالیست های پست بانک ایران در المپیاد ورزشی وزارت ارتباطات

عصر اعتبار- تیم فوتسال پست بانک ایران با غلبه بر تمامی حریفان خود، عنوان قهرمانی مسابقات المپیاد ورزشی آقایان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان ها و شرکت های وابسته در زنجان را از آن خود کرد.

قهرمانی فوتسالیست های پست بانک ایران در المپیاد ورزشی وزارت ارتباطات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این تیم در مسابقه نهائی با ارائه بازی زیبا و دیدنی توانست با هتریک شاهرخ پیلتن تیم مخابرات ایران را با نتیجه سه بر دو شکست داده و به مدال طلا برسد.
    بنابراین گزارش: تیم فوتسال پست بانک ایران در دور مقدماتی توانست تیم های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، شرکت ارتباطات زیر ساخت و سازمان فناوری اطلاعات را به ترتیب با نتایج 2 بر صفر، 4 بر یک و 3 بر یک شکست دهد و در بازی نیمه نهائی نیز 2 بر یک بر شرکت مخابرات استان تهران غلبه و به بازی نهائی برسد.
    همچنین در بازی رده بندی سازمان فناوری اطلاعات با نتیجه یک بر صفر بر شرکت مخابرات استان تهران غلبه کرد و به مقام سوم رسید. احمد کشولی از پست بانک ایران با به ثمر رساندن 6 گل آقای گل این مسابقات معرفی شد.
    گفتنی است: در پایان این المپیاد ورزشی که تحت عنوان "المپیاد ورزشی غدیر" برگزار شد ورزشکاران شرکت های ارتباطات زیر ساخت و مخابرات استان تهران و مخابرات استان زنجان در مجموعه تیمی به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
    شایان ذکر است: تیم های تیراندازی پست بانک ایران با ترکیب مسعود نوری، بابک روشنی، محمدمصطفی سهرابی و رضا ولدی همگی از تهران و آمادگی جسمانی با ترکیب رحیم رفیعی از استان چهارمحال و بختیاری، رضا پولاب و نجفعلی عظیمی از استان مرکزی و سعید کامیان از استان آذربایجان غربی در این المپیاد حضور داشتند که موفق به کسب مقام نشدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی