عصر بازار

شروع به کار همایش بین المللی توانمندسازی بانوان به میزبانی بانک کشاورزی

عصر اعتبار- همایش بین المللی توانمندسازی بانوان و توسعه پایداردر آسیا و اقیانوسیه، صبح امروز شانزدهم مهرماه با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سرود آپراکا ، به میزبانی بانک کشاورزی در مرکز آموزشی رفاهی بابلسر آغاز به کار کرد.

شروع به کار همایش بین المللی توانمندسازی بانوان به میزبانی بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر مرتضی شهیدزاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، چمنانگ تراوانگ دبیرکل اتحادیه آپراکا و شیتانسو کومارسور چاودری رئیس اتحادیه آپراکا از سخنرانان مراسم افتتاحیه این همایش هستند.

    این گزارش می افزاید سخنرانی دکتر عرب مازار رئیس دانشکده اقتصاد و مشاور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و ارائه گزارش کشوری توسط نمایندگان ایران، بنگلادش، هندوستان، نپال، پاکستان، فیلیپین ، تایلند،سریلانکا و اندونزی از دیگر برنامه های تخصصی روز اول این همایش خواهد بود.

    شایان ذکر است در پایان امروز بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و توانمندسازی زنان، اجرای تور شهری، مسابقات ورزشی و موسیقی زنده سنتی در محوطه ساحلی برای مهمانان  تدارک دیده شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی