عصر بازار

بازار مسکن در دهه اول مهر ماه

عصر اعتبار- در نیمه مهر ماه معاملات مسکن همانند دو ماه گذشته رو به رشد بوده و بازار آرامی را شاهد بودیم. این تحلیل کوتاه حسام عقبایی، رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران از بازار کنونی بازار مسکن است.

بازار مسکن در دهه اول مهر ماه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از افکارنیوز، او با اشاره به آمار معاملات در 12روز نخست مهرماه به «دنیای اقتصاد» می‌گوید: از اول تا 12مهرماه در شهر تهران 4610 قرارداد فروش به ثبت رسیده است. همچنین 6106 فقره اجاره‌نامه نیز تنظیم شده و در مجموع در 12 روز اول پاییز 11 هزار و 29 هزار قرارداد به ثبت رسیده است.
    به گفته عقبایی درسطح کشور در 12 روز نخست مهر ماه 28 هزار و 253 قرارداد خرید و فروش به ثبت رسیده و 22هزار و 344 قرارداد اجاره‌نامه تنظیم شده است که در مجموع در 12روز نخست مهر ماه در کل کشور 52 هزار و 993 قرارداد ثبت شده است.
    رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران پیش‌بینی می‌کند: حجم معاملات مسکن تا پایان سال روند رو به رشد داشته باشد. عقبایی با اشاره به وضعیت بازار اجاره در فصل پاییز می‌گوید: ما در پاییز شاهد کاهش نرخ اجاره بها هستیم که این کاهش تا زمستان هم ادامه پیدا می‌کند.

    عقبایی با اشاره به روند رو به رشد معاملات مسکن در سال94 می‌گوید: در 6 ماه نخست امسال به جز تیرماه که کمی حجم معاملات کاهش یافت در سایر ماه‌ها روند معاملات افزایشی بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی