عصر بازار

مدیرعامل بانک کشاورزی در شصت و ششمین جلسه کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا:

برای ریشه کنی فقر و ارتقاء استانداردهای معیشتی اقشار روستایی تلاش می کنیم

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در شصت و ششمین جلسه کمیته اجرایی اتحادیه بین المللی آپراکا که صبح جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ به میزبانی بانک کشاورزی در مجموعه آموزشی رفاهی بابلسر برگزار شد، در جمع اعضای این کمیته گفت: بایستی بر جستجوی راه های تسهیل روند تبادل نوآوری ها، روش های بهینه و دانش تامین مالی کشاورزی و توسعه روستایی متمرکز شویم. لازم است بیاندیشیم که چطور می توانیم تخصص، ظرفیت ها و امکانات خود را به شکل مطلوب تری، نه برای کاهش فقر، بلکه برای ریشه کنی فقر و ارتقاء استانداردهای معیشتی اقشار روستایی اختصاص دهیم.

برای ریشه کنی فقر و ارتقاء استانداردهای معیشتی اقشار روستایی تلاش می کنیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر شهیدزاده در این نشست  ضمن اظهار خرسندی از میزبانی این رویداد بزرگ بین المللی، فرصت تعامل با اعضای اتحادیه کشاورزی و روستایی آسیا و اقیانوسیه (آپراکا) را افتخاری بزرگ برای بانک کشاورزی دانست.

    وی افزود: بانک کشاورزی، با اتخاذ رویکردی جدید، در نظر دارد تا در کنار وظایف و تعهدات ملی خود، همچنان به حضور فعال و ایفای نقش، در عرصه های بین المللی ادامه داده و با بهره مندی از توانایی ها و ظرفیت های بالای خود از اتحادیه های طرف تعامل، و به طور خاص، اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا و اقیانوسیه (آپراکا) حمایت و پشتیبانی کند.

    دکتر شهید زاده تصریح کرد:  اتحادیه آپراکا بیش از گذشته می تواند به بانک کشاورزی تکیه کرده و از حمایت های متمایز بانک کشاورزی از جمله خدمات مرکز توانمندسازی بانوان آپراکا و سایر طرح های پیشنهادی بانک برخوردار شود.

    وی در ادامه سخنان خود از همه اعضای کمیته اجرایی خواست تا با حضور فعال خود در این نشست، زمینه عملکرد بهتر اتحادیه را فراهم کنند و به عنوان نمایندگان اعضای اتحادیه، از این فرصت ارزشمند برای دستیابی به راه های اجرای موفق برنامه راهبردی آپراکا در دوره 2018 – 2013 بهره ببرند.

    دکتر شهیدزاده در پایان سخنان خود گفت:  شخصاً بر این باورم که بایستی به دنبال طراحی راهکاری برای تقویت ساختار سازمانی و مالی باشیم تا فعالیتهای اتحادیه با اثربخشی، کارآیی و پایداری بیشتری به اجرا درآیند و زمینه تحقق چشم انداز و رسالت اتحادیه فراهم شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو