عصر بازار

شعبه ابن سینا (همدان) بیمه سرمد افتتاح شد

عصر اعتبار- شعبه ابن سینای بیمه سرمد در همدان روز چهارشنبه ۹۴/۷/۱۵ با حضور علیرضا هادی مدیر عامل، محمدرضا سرگلزایی معاونت بازاریابی و شبکه فروش، سید ناصر محمودی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان و با تلاش های بی وقفه و پیگیری های به عمل آمده توسط محمود خدامرادی مدیر بانک صادرات استان همدان افتتاح شد.

شعبه ابن سینا (همدان) بیمه سرمد افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای این مراسم محمود خدامرادی مدیر بانک صادرات استان همدان در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و ابراز امیدواری کرد بیمه سرمد با افتتاح شعبه‌‏ای به نام ابن‌سینا بتواند پاسخگوی انواع نیازهای بیمه‏‌ای استان باشد.

    محمود خدامرادی با اشاره به آمادگی بانک صادرات برای ارائه خدمات لازم در کنار بیمه سرمد، گفت: چتر حمایتی بیمه سرمد برای همکاران بانک صادرات گسترده خواهد شد.

    هدف بیمه سرمد؛ شناخته شدن در بازار به واسطه تمایز در ارائه خدمات

    مدیرعامل بیمه سرمد نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد با توجه به همکاری گسترده بیمه سرمد و بانک صادرات، به نحوی شایسته و مطلوب خدمتگزار مردم باشیم.

    علیرضا ‌هادی با اشاره به اینکه بانک صادرات، بانک شهر و شرکت سرمایه گذاری خوارزمی به عنوان فعالان معتبر و خوشنام در عرصه اقتصادی و مالی جزء مؤسسان و سهامداران این بیمه هستند، خاطرنشان کرد: در دوره ارزیابی توانگری سال گذشته، بیمه سرمد جزء شرکت‌های برتر در «رتبه یک» قرار گرفت و با کار توأم با اندیشه ضمن حفظ این موقعیت در بازار بیمه کشور با توسعه و ارتقای مستمر خدمات، برندمان را در جامعه معرفی خواهیم کرد.

    مدیرعامل بیمه سرمد ادامه داد: هدف بیمه سرمد شناخته شدن در بازار به واسطه تمایز در ارائه خدمات خواهد بود و امیدواریم شرکتی پویا و خوش‌نام در ارائه خدمات به مردم ایران داشته باشیم.

    وی تصریح کرد: از نظر ما در بیمه سرمد، هر یک از مردم، مشتری با خواسته‌های منحصر به فرد محسوب می‌شوند و هر مشتری در سرنوشت شرکت تأثیرگذار است.

    علیرضا هادی افزود: اگر پوشش‏‌های بیمه‏‌ای به صورت شایسته در جامعه شکل بگیرد، چه بسا دیگر فرد نیازمندی در کشور وجود نداشته باشد؛ چرا که با توانمندی موجود در حرفه بیمه‌گری می‏توان به موقع به یاری کسانی که با مشکل مواجه می شوند شتافت و مشکلات اقتصادی را کاهش داد.

    وی شناسایی نیاز، طراحی بیمه و خدمات متناسب آن را کار پیچیده، سخت اما جذاب توصیف کرد و گفت: این مقوله مهم در بیمه سرمد به صورت جدی در حال پیگیری است.

    ورود هر بنگاه اقتصادی به عرصه اقتصاد، نویدبخش ایجاد بسترهایی برای رشد و توسعه کشور است

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان نیز در مراسم افتتاح شعبه ابن سینای بیمه سرمد در همدان گفت: توسعه بنگاه‌های اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از اولویت‎های استان همدان است.

    سید ناصر محمودی با بیان این مطلب گفت: ثروت‌آفرینی برای کشور، توسعه بنگاه‎های خصوصی، حمایت از سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و توسعه پایدار سه راهبرد اصولی وزارت اقتصاد و دارایی در کشور است.

    وی با اشاره به اینکه تمامی وظایف وزارت اقتصاد و دارایی حول این محورهاست، گفت: براساس راهبردهای اساسی وزارت اقتصاد، جذب و حمایت از بخش خصوصی در اولویت قرار دارد.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان عنوان کرد: ورود هر بنگاه اقتصادی به صحنه اقتصادی نویدبخش ایجاد امکانات و بسترهایی برای رشد و توسعه اقتصادی در کشور است.

    وی بیان کرد: صنعت بیمه یکی از پشتوانه‌های اقتصادی است که در تمام دنیا یکی از ارکان مهم افزایش رفاه اقتصادی به شمار می‎رود.

    محمودی با اشاره به اینکه جریان زندگی انسان‎ها و چرخه فعالیت‎های مختلف مملو از خطرات و تهدیدات متنوع است، بیان کرد: هزینه جبران برخی از این خطرها در مقایسه با توانمندی‎های مالی افراد و مؤسسات چندان زیاد نیست و خود آنان از عهده چنین خساراتی برمی‌آیند.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان تصریح کرد: بیمه با ایجاد آرامش، اطمینان، امید به زندگی و فعالیت کم‌خطر برای شهروندان و فعالان اقتصادی از یک سو و تجهیز منابع سرمایه‌گذاری از سوی دیگر، نقش قابل ملاحظه‌ای در رشد و توسعه اقتصادی جوامع ایفا می‎کند.

    به گفته محمودی، مأموریت اصلی صنعت بیمه، ایجاد اطمینان برای چرخه فعالیتهای صنعتی، کشاورزی، خدماتی، ساختمانی و خانواده ها و شهروندان است.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان افزود: صنعت بیمه یکی از اجزای مهم بازارهای مالی را در هر کشوری تشکیل می‌دهد و سهم مؤثری در رشد اقتصادی ایفا می‌کند.

    آگاهی از مزایای بیمه در کشورهای مختلف با در نظر گرفتن ضریب نفوذ بیمه سنجیده می‏شود

    مدیر شعبه ابن سینای بیمه سرمد نیز در این مراسم گفت: بیمه سرمد با همکاری بانک صادرات و بر اساس برنامه‌ریزی‌های هدفمند خود، آغازگر حرکتی نو در صنعت بیمه کشور خواهد بود.

    کیانوش بیات نژاد با تأکید بر این که بیمه به زندگی نظم می‌بخشد و با بیمه می‏توان ناملایمات زندگی مادی را کاهش داد، افزود: آگاهی از مزایای بیمه در کشورهای مختلف با در نظر گرفتن ضریب نفوذ بیمه سنجیده می‏شود و ضریب نفوذ بیمه، مخارج و هزینه‏‌هایی است که افراد جامعه نسبت به سطح درآمد کشور برای امور بیمه‏‌ای می‌‏پردازند.

    بیات نژاد با تأکید بر ضرورت توجه و پیگیری نسبت به افزایش ضریب نفوذ بیمه اموال در کشور، گفت: ضریب نفوذ بیمه اموال در استان همدان 3 درصد است که از مقدار کشوری پایین‌تر است و این می‌تواند فرصت خوبی برای ما باشد.

    بر اساس این گزارش، پس از پایان این جلسه، مراسم افتتاحیه شعبه ابن سینا با حضور مدعوین انجام شد.

    شایان ذکر است بیمه گذاران محترم می توانند جهت انجام امور بیمه ای خود به شعبه ابن سینا (همدان) بیمه سرمد به نشانی خیابان پاستور، روبروی مخابرات، پلاک 97 مراجعه و یا از طریق شماره 38252154-081 با کارشناسان شعبه تماس حاصل فرمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو