عصر بازار

"خلاقیت" بیمه درمان خاورمیانه را نجات می دهد

عصر اعتبار- معرفی محصولات جدید در بخش بیمه درمان باعث شده تا مشتریان به بیمه نامه های موثرتر و بهتر دسترسی پیدا کنند.

"خلاقیت" بیمه درمان خاورمیانه را نجات می دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اصلی ترین دلیل پیشرفت صنعت بیمه درمان در خاورمیانه در سال های گذشته خلاقیت در محصولات بوده است.
    به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، معرفی محصولات جدید در بخش بیمه درمان باعث شده تا مشتریان به بیمه نامه های موثرتر و بهتر دسترسی پیدا کنند.

    امروزه، افراد از تلفن های همراه هوشمند برای امور درمان خود استفاده می کنند و صنعت بیمه درمان با خلاقیت و استفاده از تکنولوژی های جدید می تواند بازار خود را حفظ کند.

    "حیدر الیوسف" مدیر صندوق درمان دوبی در نهمین کنفرانس "صنعت بیمه درمان خاورمیانه"، در این باره گفت: صنعت بیمه درمان منطقه باید بر خلاقیت و توسعه مدل ها متمرکز شود تا بتواند در بخش درمان تغییرات موثر ایجاد و مسیری برای توسعه تجارت به وجود آورد.

    در این گزارش آمده است که صنعت بیمه درمان با چالش های متعددی رو به روست که از جمله آن می توان به افزایش هزینه های درمان، تغییر پی در پی قوانین دولتی و رقابت شدید در بازار اشاره کرد. به همین دلیل بیمه گران برای خدمت به مشتریان و استفاده از آخرین تکنولوژی های برای خلق فضای متفاوت باید تغییرات بنیادین در ساختار خود ایجاد کنند.

    "اندر داود" رئیس بخش تجارت شرکت "نکس کر" که در زمینه ارائه بیمه درمان فعالیت می کند، نیز بر این باور است که تکنولوژی کنترل زندگی ما را در دست گرفته و با سرعت در حال تغییر است؛ به همین دلیل شرکت های بیمه در منطقه باید با زمان پیشرفت کنند.

    او از شرکت های بیمه منطقه خواست تا مشتریان و خواسته های آنان را در اولویت برنامه هایشان قرار دهند و بر کاهش هزینه ها متمرکز شوند.

    شرایطی که درمان و سلامت به یکی از شاخصه های اصلی در اقتصاد تبدیل شده است، بیمه درمان در بازار بسیاری از کشورهای خاورمیانه نقش نخست را بازی می کنند؛ این شرایط در کنار این موضوع که فرصت های بیشماری را برای بیمه گران خلق می کند، چالش های فراوانی را نیز به وجود می آورد.

    متخصصان در این کنفرانس دو روزه سعی کردند تا استانداردهای لازم برای ارائه خدمات پزشکی و بیمه درمان را بررسی کنند. بسیاری از آنان بر این باورند که انتظار و خواسته های مشتریان در سال های گذشته تغییر کرده است و برای تحقق این خواسته ها باید مسیرهای جدیدی آزموده شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی