عصر بازار

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

بانک قرض الحسنه مهر ایران میتواند در کمک به هزینه درمان بیماری های خاص موثر باشد

عصر اعتبار- هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با دولتی مدیرعامل بانک بیان داشت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت بانک قرض الحسنه مهر ایران، نقش بسزایی در درمان اقشار نیازمند جامعه که به بیماری های خاص مبتلا هستند ایفا می نماید.

بانک قرض الحسنه مهر ایران میتواند در کمک به هزینه درمان بیماری های خاص موثر باشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این دیدار سیامک دولتی ضمن معرفی و تشریح سبد محصولات بانک، از تاثیر طرح سفیران سلامت در ارتقاء سطح ارائه خدمات درمان به بیماران نیازمند خبر داد.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: ارائه تسهیلات ارزان قیمت و تنها با اخذ کارمزد 4 درصد می تواند نقش موثری در ارتقاء دو بخش معیشت کارکنان و درمان بیماران بستری داشته باشد.

    وی ادامه داد: دستاوردهای تحول نظام بهداشت در جامعه غیرقابل انکار است و بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین بانک تخصصی در زمینه قرض الحسنه می تواند کمک شایانی به تعالی شبکه بهداشت و درمان کشور ارائه نماید.

    وزیر بهداشت در ادامه این دیدار با اشاره به مسئولیت اجتماعی بانک ها اظهارداشت: سرمایه گذاری و مشارکت بانک‌ها در حوزه سلامت و توانمندسازی نیازمندان جامعه در برخورداری از امکانات پزشکی بسیار حائز اهمیت است.

    هاشمی با استقبال از طرح سفیران سلامت بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: به منظور حضور و سرمایه گذاری بانک‌ها در حوزه سلامت، در پیشنهاد مشترک قرار شد صندوق توسعه سلامت کشور راه اندازی شود تا زمینه حضور هر چه بیشتر بانک‌ها در این حوزه فراهم شود.

    وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به منظور درمان بیماری های خاص اقشار نیازمند جامعه، در طرح های تسهیلاتی این بانک، خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو